شناسهٔ خبر: 26422 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نمایشگاهی از نقاشی‌های کودکان داوطلب

نمایشگاهی از نقاشی‌های کودکان داوطلب با دید پیمان‌نامه‌ی جهانی حقوق کودک و اتفاقات اجتماعی، به نفع کودکان کار و خیابان در گالری «خیال نو» برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ انجمن حمایت از حقوق کودکان با همکاری موسسه‌ی فرهنگی صبا روز هشتم دی‌ماه به‌مناسبت روز جهانی داوطلب و افتتاح نمایشگاه نقاشی، همایشی در فرهنگستان هنر برگزار می‌کند‌ که در آن، برنامه‌هایی را به نفع کودکان کار و خیابان تدارک دیده است. پیش‌تر قرار بود این برنامه در روز جهانی داوطلب یعنی 14 آذرماه برگزار شود، ولی به‌دلیل مقارن شدن این این روز با ایام محرم و صفر، این همایش به هشتم دی‌ماه موکول شد.

در این همایش دکتر ایلما از پزشکان بدون مرز و دکتر حسن عشایری‌ استاد دانشگاه توانبخشی و عضو هیئت موسس انجمن حمایت از حقوق کودکان - سخنرانی می‌کنند و همچنین برای این همایش، نمایش «سایه اژدهاک» کاری از هانی صالحی و موسیقی گروه «ماه بانو» به‌صورت داوطلبانه در همکاری با انجمن حمایت از حقوق کودکان اجرا می‌شود.

همچنین در این برنامه نمایشگاهی از 70 اثر نقاشی کودکان داوطلب که با آبرنگ و پاستل تهیه شده‌اند، به‌نمایش درمی‌آید و تعدادی از این آثار به نفع کودکان کار و خیابان و بازمانده از تحصیل به فروش خواهد رسید.

این نمایشگاه از هشتم و نهم دی‌ماه در گالری «خیال نو» فرهنگستان هنر برقرار است.

نظر شما