شناسهٔ خبر: 26458 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب صوتی پرویز پرستویی رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از کتاب صوتی «من پرویز پرستویی» شنبه ششم دی‌ماه توسط معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فرهنگی هنری فرهیختگان عصر هنر در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ کتاب صوتی «من پرویز پرستویی»  در فرهنگسرای نیاوران رونمایی می‌شود.  پرویز پرستویی دکلمه این آلبوم را بر عهده داشته که در آن به روایت بخشی از داستان زندگی خود می‌پردازد.

علیرضا عزیزی تهیه کننده این آلبوم  و ساخت موسیقی آن را کارن همایون‌فر بر عهده داشته است. همچنین لیلی کریمان نویسنده گفتار متن این آلبوم  این آلبوم توسط موسسه فرهیختگان عصر هنر آن را منتشر و روانه بازار نشر شده است.

اجرای این برنامه توسط امیر آقایی بازیگر سینما و تئاتر صورت می‌گیرد و حضور عموم علاقه‌مندان در این برنامه آزاد است. اجرای دو قطعه موسیقی زنده توسط برادران جودی (آیدین و محمد تیام) با اشعار مولانا (به خود آی)و سهراب سپهری (دچار) بخشی از مراسم رونمایی روز شنبه خواهد بود.

این مراسم با حضور علی مراد خانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر صالحی معاون فرهنگی وزارت ارشاد و دکتر ایوبی معاون سینمایی، از ساعت ۱۷ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران آغاز می‌شود. کتاب این آلبوم پیش از این در نمایشگاه کتاب تهران سال ۱۳۹۳ توسط انتشارات توفیق آفرین رونمایی شده بود.

 پیش از این نیز کتاب صوتی «من یک بازیگرم» با موضوع خاطرات پرویز پرستویی و صدای «ناصر طهماسب» در قالب یک CD یک‌ساعته توسط انتشارات توفیق آفرین به بازار عرضه شده بود. خبرگزاری کتاب ایران نیز نقدی بر این کتاب منتشر کرد که می‌توانید متن کامل آن را در اینجابخوانید.

نظر شما