شناسهٔ خبر: 26504 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جلسه با فرهادی درباره تأخیر در معرفی روسای دانشگاهها به شورا

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جلسه ای که با حضور وزیرعلوم برگزار شد، ضمن خیر مقدم به وی در مورد تاخیر افتادن برخی فعالیت ها در وزارت علوم و در معرفی روسای دانشگاه ها صحبت شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر منصور کبگانیان در خصوص تاخیر در معرفی روسای دانشگاه ها به شورا به ویژه رئیس دانشگاه تهران گفت: دکتر فرهادی  اعلام همکاری گرم با این حوزه (شورای عالی انقلاب فرهنگی ) را داشت. من مطمئنم که وی بحث دانشگاه ها را در اولویت قرار می دهد تا دانشگاه ها از این بلاتکلیفی خارج شوند و این حالت های دوگانگی تعدیل شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: برداشت ما از صحبت های فرهادی در اولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی  مثبت بود.

وی درباره اینکه یک سرپرست بیشتر از 6 ماه نمی تواند فعالیت کند و برنامه شورا دراین خصوص چیست گفت: به هرحال شورای عالی انقلاب فرهنگی آین نامه مدیریت دارد و سرپرست یک دانشگاه حداکثر 6 ماه می تواند حضور داشته باشد ولی شورای عالی انقلاب فرهنگی سعی می کند در موارد اضطراری همکاری و مصامحه داشته باشد تا وزارت علوم بتواند مشکلاتی  که داشته  را به زودی رفع کند.

بابک نگاهداری - معاون شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در خصوص معرفی روسای دانشگاه ها به شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:  یک عده از روسای دانشگاه ها توسط وزیرعلوم به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شدند 5 الی 6 مورد در دستور کاری شورا قرار دارند و تعدای در حال معرفی هستند.

نظر شما