شناسهٔ خبر: 26531 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت نام دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای از سه‌شنبه

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام برای پذیرش در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی - کاربردی از روز سه‌شنبه 9 دی ماه خبرداد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، ثبت نام برای شرکت در دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته نظام آموزش مهارتی) بهمن ماه 1393 دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز سه شنبه 9 دی 1393 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود و تا روز دوشنبه 15 دی ماه 93 پایان می‌پذیرد.

توکلی تاکید کرد: کلیه داوطلبان متقاضی ضرورت دارد در این مدت و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربو ط که قبل از آغاز ثبت نام بر روی سایت سنجش قرار می‌گیرد و فراهم نمودن مدارک ثبت نام حداکثر تا روز دوشنبه 15 دی 93 به سایت سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام برای پذیرش دوره‌های مذکور اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام در این دوره‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود لذا ضرورت دارد داوطلبان به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سنجش و پرداخت مبلغ 144 هزار ریال (14 هزار و 400 تومان) به عنوان وجه ثبت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی، 161 هزار نفر می باشد که از این تعداد به ترتیب 54 هزار و 460 نفر در گروه صنعت، 10 هزار و 395 نفر در گروه کشاورزی، 62 هزار و 875 نفر در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی، 33 هزار و 270 نفر در گروه فرهنگ و هنر پذیرش می‌شوند. وی تاکید کرد: پذیرش مدیریت فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته برای 31 استان، 190 شهرستان، 809 مرکز آموزشی و 242 رشته تحصیلی انجام می‌شود.

 

آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه ثبت نام دوره کاردانی فنی و حرفه‌ای از اول دی ماه آغازشده و تا هشتم این ماه ادامه دارد، گفت: ثبت نام برای شرکت و پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی بهمن ماه 1393 دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز دوشنبه اول دیماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغازشده و در روز دوشنبه هشتم دی ماه پایان می‌پذیرد.

وی تاکید کرد: کلیه داوطلبان متقاضی که تاکنون ثبت نام نکرده‌اند، ضرورت دارد در این مهلت باقی مانده و پس از مطالعه دفترچه راهنمای مربوطه که هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد، حداکثر تا پایان دوشنبه هشتم دی ماه 93 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام برای شرکت و پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی بهمن ماه 93 دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام کنند. به گفته وی تا ساعت 8 صبح امروز ششم دیماه، 33 هزار و 6 داوطلب برای شرکت در این دوره‌ها ثبت نام کردند.

نظر شما