شناسهٔ خبر: 26656 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد: از انتقادات دلسوزانه برای ارتقای کیفی تحصیلات تکمیلی استقبال می کنیم

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از انتقادات دلسوزانه برای ارتقاء کیفیت تحصیلات تکمیلی استقبال می کنیم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ علوی فاضل در ادامه افزود: ما باید بین انتقاد دلسوزانه و تخریب تفاوت قائل شویم، انتقاد می تواند ما را در پیشبرد سیاست های رشد و توسعه علم و تحصیلات تکمیلی کمک نماید و تخریب و مانع تراشی، می تواند جایگاه و میزان اثرگذاری دانشگاه آزاد اسلامی را در توسعه کشور کم رنگ نماید.

وی با استناد به سیاست های کلی علم و فناوری مقام معظم رهبری گفت: ما همواره به بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری و نقشه جامع علمی کشور توجه لازم را داشته ایم و همانطور رهبری در سیاستهای کلی علم و فناوری ابلاغ فرمودند، اگر بخواهیم عقب ماندگی های کشور را جبران کنیم و برخوردار از دانش پیشرفته شویم و توانا در تولید علم و فناوری باشیم باید به توسعه تحصیلات تکمیلی توجه لازم را داشته باشیم.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در ادامه خاطرنشان کرد: ما برای ارتقاء سطح مطلوب خود از همه منتقدان منصف طلب یاری و همیاری داریم و معتقدیم که آینده ایران اسلامی به تلاش پیگیر و قاطع همه دست اندرکاران نظام نیاز دارد. ضمن اینکه اگر ما بخواهیم پیشتاز در زمینه علم و دانش باشیم و به عنوان یک مرجع علمی در جهان مطرح شویم، باید به تحصیلات تکمیلی توجه ویژه و اساسی کنیم.

علوی فاضل در پایان ضمن تشکر از همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون آموزش و تحقیقات درخواست کرد: در فرایند پیشرفت و رشد کشور، پتانسیل های دانشگاه آزاد اسلامی را مدنظر قرار دهند و ما را از یاری و نظرات دلسوزانه خود بی نصیب نگذارند.

نظر شما