شناسهٔ خبر: 26677 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مرکز علمی کاربردی هلال احمر گیلان دانشجو می پذیرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: مرکز علمی کاربردی هلال احمر گیلان با ارایه آموزشهای مهارتی و کاربردی در زمینه امداد و نجات گامهای موثری برداشته است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ دکتر علیرضا از پذیرش دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته خبر داد و گفت: مرکز علمی کاربردی هلال احمر گیلان با ارایه آموزشهای مهارتی و کاربردی در زمینه امداد و نجات گامهای موثری در راستای ارتقای سطح آموزشی و تربیت نیروهای متخصص و تحصیل کرده برداشته است .

 

وی افزود: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته های امداد و سوانح، مشارکت های مردمی، خدمات سلامت – دارویی، تربیت بدنی و مربیگری پایه کوهپیمایی و کوهنوردی، کامپیوتر و سیستم های کامپیوتری و در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت امداد و سوانح طبیعی و غیرطبیعی، مدیریت عملیات امداد و نجات، مدیریت فرماندهی عملیات در حریق و حوادث دانشجو می پذیرد .

 

دکتر خصوصی ادامه داد: علاقه مندان در مقطع کاردانی تا هشتم دی ماه و در مقطع کارشناسی تا نیمه اول دی ماه به سایت www.sanjesh.org مراجعه نمایند .

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در حال حاضر این مرکز دارای 500 دانشجو است که 291 نفر در مقطع کاردانی در رشته های امداد و سوانح و خدمات درمانی – سلامت دارویی و کارشناسی، 209 نفر در رشته های عملیات امداد و نجات، عملیات حریق و سوانح، سوانح طبیعی و کارشناسی غیر حضوری مدیریت خانواده هستند.

نظر شما