شناسهٔ خبر: 26682 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز اکران سه فیلم جدید از 10 دی ماه

سه فیلم «سیزده» ساخته هومن سیدی، «زیباتر از زندگی» به کارگردانی انسیه شاه حسینی و «مجرد چهل ساله» به کارگردانی شاهین باباپور از چهارشنبه 10 دی ماه به روی پرده می‌رود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش بعد از جلسه امروز 10 دی ماه گفت: این سه فیلم از 10 دی ماه در گروه آزاد اکران خواهند شد. وی همچنین از ثبت قرار داد فیلم «عشق شانس» ساخته آرش معیریان در گروه سینمایی استقلال خبر داد که بعد از «خانه کنار ابرها» اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی «13» به کارگردانی هومن سیدی سال گذشته در جشنواره فیلم فجر توانست یکی از سیمرغ‌های نگاه نو را به خود اختصاص دهد.‌ این فیلم داستان زندگی نوجوانی است که پس از درگیری‌های پدر و مادرش از خانه می‌رود و با گروهی خلافکار آشنا می‌شود.

بازیگران فیلم «سیزده» عبارتند از: امیر جعفری، آزاده صمدی،ریما رامین‌فر،نوید محمدزاده،امیر جدیدی. با معرفی یسنا میرطهماسب و با حضور ویشکا آسایش. فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» به کارگردانی انسیه شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی سعید سیدزاده، داستان زندگی شهید محمدحسین علم‌الهدی و رزمندگانی است که در عملیات نصر به کمک نیروهای مخلص ارتش، به یاری مردم روستاها در منطقه جنوب اهواز در دشت آزادگان می‌شتابند. در این فیلم حامدکمیلی در نقش شهید «حسین علم الهدی » ظاهر شده است، محمود پاک نیت ،قربان نجفی، مهوش صبرکن، سیدجواد طاهری،سیایر نقش‌های فیلم را بر عهده دارند.

نظر شما