شناسهٔ خبر: 26718 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تئاتر برادوی رکورد زد

تئاتر برادوی در جدیدترین رکورد خود به فروش 40 میلیون دلاری در یک هفته بعد از تعطیلات دست پیدا کرد و در این بین نمایش موزیکال «شیر شاه» رکورددار 5 نمایش برتر این فروش بود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ تئاتر برادوی برای اولین بار در یک هفته بعد از تعطیلات به فروش ۴۰ میلیون دلاری دست پیدا کرد. نمایش «شریر» در زدن رکورد فروش ۳ میلیون دلاری خود در هفته مشابه در سال ۲۰۱۳ شکست خورد.

نمایش موزیکال «جادوگر شهر اوز» هم پرونده یک هفته خود را با مجموعه ۲.۹۰۳.۳۰۹ دلار به پایان رساند.

نمایش موزیکال «شیر شاه» رکورد ۲.۸۸۵.۳۷۱ دلار رکوردی جدید را کسب کرد.

تئاتر برادوی

صحنه‌ای از نمایش موزیکال «شیر شاه»

این نمایش موزیکال کمپانی والت دیزنی برای دومین سال متوالی توانست رکورد بهترین فروش ۲۰۱۴ را در برادوی به خود اختصاص دهد و به فروشی معادل ۱۰۰.۱۵۸.۷۹۳ دلار در یک سال دست پیدا کرد. 

نمایش موزیکال «شریر» با کمترین فاصله و با فروش ۹۴.۶۱۱.۳۹۷ دلار در جایگاه دوم بیشترین فروش سال ۲۰۱۴ نمایش‌های برادوی قرار گرفت. 

تئاتر برادوی

صحنه‌ای از نمایش موزیکال «شریر»

نمایش‌های «کتاب مورومون» ۸۶.۶۳۶.۲۹۷ دلار، «چکمه‌های کینکی» با ۶۸.۵۴۱.۱۸۳ دلار و «علاء‌الدین» ۵۹.۰۵۰.۱۵۷ از جمله دیگر نمایش‌هایی هستند که در فهرست ۵ نمایش پر فروش سال ۲۰۱۴ قرار دارند.

تئاتر برادوی

صحنه‌ای از نمایش موزیکال «کتاب مورمون»

رکورد ثبت شده در تقویم سال ۲۰۱۴ حاکی از آن است که با در نظر مراجعه کنندگان در هر روز، به طور کلی ۱۳.۱۳ میلیون مراجعه کننده به تئاتر برادوی وجود داشته و در مجموع فروش کلی به دست آمده مبلغ ۱.۳۶۱ میلیارد دلار است.

تئاتر برادوی

صحنه‌ای از نمایش موزیکال «علاء‌الدین»

این آمار بالاتر از آمار ۱۱.۵۸ میلیون بلیت فروخته شده و درآمد ۱.۱۹۳ میلیارد دلاری برادوی در سال ۲۰۱۳ است.

افزایش تخفیف خرید بلیت سنگین نمایش‌ها یکی از عوامل تأثیرگذار در رشد سودآوری و فروش بوده است.

در مجموع، ۳۶ نمایش اجرا شده در یک هفته بعد از تعطیلات فروشی معادل ۴۰.۹۹۳.۹۵۰ دلار داشته‌اند و ۳۱۸.۷۲۱ مخاطب از نسل‌های مختلف نیز این آثار را تماشا کرده‌اند. این آمار در هفته مشابه در سال ۲۰۱۳ مبلغ ۳۸.۷۸۳.۸۵۴ دلار فروش و ۲۹۰.۳۸۶ مخاطب بوده است.

نظر شما