شناسهٔ خبر: 26751 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پخش مستند سفر رییس جمهور به نیویورک از تلویزیون

تهیه کننده «گفتگو در خیابان یکم» درباره این مستند که به سفر رییس جمهور به سازمان ملل متحد می پردازد سخن گفت و خبر داد که این اثر دهم و یازدهم دی از شبکه یک به پخش می رسد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمد شکیبانیا درباره مستند «گفتگو در خیابان یکم» که به سفر ریاست جمهوری به نیویورک می پردازد، گفت: خیابان یکم منهتن نیویورک جایی است که دفتر مرکزی سازمان ملل متحد در آن واقع شده است و ما در این مستند در مدت 5 روز به نوعی گزارشی از همه جلسات و گفتگوهای رییس جمهور و حواشی آنها در این سفر را به تصویر کشیدیم.

وی ادامه داد: این مستند روایتی از برنامه‌های فشرده رییس جمهور و اتفاقاتی است که در این سفر رخ می دهد که در دو قسمت 35 دقیقه ای تدوین شده است.

تهیه کننده مستند «گفتگو در خیابان یکم» با اشاره به ویژگی های سفر چند روزه رییس جمهور به سازمان ملل متحد در نیویورک عنوان کرد: زمان کوتاه و برنامه‌های فشرده این سفر امکان ابتکار عمل و مستندسازی دقیق را بسیار محدود کرده بود. دیدار با روسای کشورهای مختلف، دیدار با نخبگان اقتصادی ایرانی، شرکت در جمع ایرانیان مقیم آمریکا و صحبت های دانشمندان و نخبگان ایرانی و همچنین جلسه نخبگان اقتصادی و رسانه‌ای آمریکا با رییس جمهور آن هم در زمانی که ایران هنوز در تحریم است از جمله موضوعاتی بود که در بیش از 100 ساعت توسط گروه سه نفره ما فیلمبرداری و ضبط شد.

شکیبانیا درباره تعداد تیم همراهان رییس جمهور در این سفر بیان کرد: همراهان اصلی رییس جمهور در این سفر چهار نفر بودند که به همراه گروه کوچکی از تشریفات، حفاظت و خبرنگاران برنامه‌های این سفر را پیش بردند و ما صحنه اول مستند خود را از حضور این افراد در هواپیما به مقصد نیویورک آغاز کردیم.

وی در پایان درباره زمان پخش این مستند نیز بیان کرد: طبق آنچه که شبکه یک اعلام کرده قرار است قسمت اول مستند «گفتگو در خیابان یکم» چهارشنبه دهم دی ماه بعد از بخش خبری ساعت 19 و قسمت دوم آن پنجشنبه یازدهم دی ماه بعد از خبر ساعت 21 پخش شود.

نظر شما