شناسهٔ خبر: 26871 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نامه اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانشجویان مستقل به سرافراز

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور در نامه ای به سرافراز نوشت از عملکرد شما که از سویی به وحدت و اتحاد ملت و از سوی دیگر به روشن شدن بخشی از ابعاد فتنه تشکر و قدردانی می کنیم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور طی نامه‌ای به سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما از عملکرد چند ماهه وی به عنوان رئیس جدید رسانه ملی به ویژه در خصوص فتنه 88 قدردانی کرد، متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

"جناب آقای دکتر سرافراز

 ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری ااسلامی ایران

سلام علیکم

فتنه سال 88 ظلم بزرگی بود که به یکایک آحاد ملت وارد شد و طی چندین ماه تمام تلاش خود را در داخل و خارج به کار بست که اقتدار ایران اسلامی را مورد خدشه قرار دهد و امروز برای هر ایرانی این امر جزو بدیهیات است که فشار اقتصادی و تحریم هایی که امروز دولت تلاش می کند از مسیر مذاکره و تعامل با غرب رفع نماید حاصل عملکرد فتنه گرانی است که با نشان دادن چراغ سبز خود به استکبار مصوبه کنگره ها را امضا کردند.

بی شک مهمترین هدف دشمن در طراحی این فتنه تفرقه میان آحاد ملت بود، تفرقه ای که باعث آشوب و قرار دادن مردم در مقابل یکدیگر می شد، تفرقه ای که غایت لذت بخش آن برای دشمن تجزیه ایران بزرگ و مقتدر بود ولی آنها تنها چیزی که در محاسابات خود به حساب نیاورده بودند؛ مردم بزرگ و عظیم الشان ایران اسلامی بودند.

آنها پیوندهای ناگسستنی این مردم با یکدیگر، وفاق و همدلی در برابر دشمن خارجی، تبعیت از امام امت و گوش به فرمان بودن آنها از رهبری نظام را در محاسبات خود لحاظ نکرده بودند و در آخر 9 دی همچون پتکی بزرگ بر سر آنها آوار شد. جناب آقای دکتر سر افراز اما همچنان که رهبر انقلاب بارها و بارها تاکید کردند هنوز برای تحلیل و تبیین و روشن کردن زوایا و ابعاد فتنه ای که دشمن طراحی کرده بود؛ کارهای انجام نشده بسیار است و باید از شما قدردانی کنیم به واسطه اینکه گوشه ای از خلأهای موجود را در برنامه های 9 دی امسال پر کردید.

همچنان که در بالا گفته شد مهم ترین هدف دشمن تفرقه افکنی بود و همچنانکه امیر مومنان امام علی (علیه السلام) در خطبه 16 نهج البلاغه می فرمایند: «اِنَّ مَنْ صَرَّحَتْ لَهُ الْعِبَرُ عَمّا بَیْنَ یَدَیْهِ مِنَ المَثُلاثِ، حَجَزَتْهُ التَّقْوی، عَنْ تَقَحُّمِ الشُّبَهَاتِ.» کسی که از اعمال و کردار گذشتگان و عواقب سوء آنها عبرت گیرد، تقوا وی را از فرو رفتن در آن گونه بدبختیها باز می دارد. فلذا در فتنه 88 یکی از مهم‌ترین مسائل شناخت تفرقه افکنانی هستند که تلاش کردند مردم را در مقابل هم قرار دهند.

کسانی که پای تئورسین های آشوب را به کشور باز کردند؛ کسانی که نامه بدون سلام و والسلام نوشتند و خبردهنده و تحریک کننده آشوب خیابانی شدند؛ کسانی که صبح روز انتخابات بر آتش تقلب دمیدند و اعلام کردند مردم به خیابان ها بریزند، کسانی که نظام را مورد اتهام قرار دادند و آن را متقلب نام نهادند؛ کسانی که صف اول آشوب های خیابانی حاضر می شدند و برای آشوبگران سخنرانی می کردند؛ کسانی که در مقابل رأی مردم ایستادند، دم از قانون زدند و بی قانونی کردند، کسانی که عروسک های خیمه شب بازی غرب قرار گرفتند و با صدور بیانیه های متعدد مردم را به شورش فراخواندند و ما شاهد بودیم مردم در نه دی 88 چگونه به آنها پاسخ دادند.

آری اینها تفرقه افکنانی هستند که رسانه ملی باید آنها را به مردم معرفی کند تا ابعاد فتنه بهتر و بیشتر برای مردم آشکار شود و چه خوب بود عملکرد رسانه ملی در 9 دی امسال که توانست بخشی از این حقایق فتنه سال 88 را برای مردم آشکار نماید و قسمتی از تفرقه افکنی این تفرقه افکنان را به مردم نشان دهد.

به شما بگوییم که حمله های اخیر «روزنامه های زنجیری» به رسانه ملی که سالیانی است به «سفارتخانه های کاغذی غرب» بدل شده اند و در روز حماسه نه دی نیز عکس اوباما زینت بخش روزنامه هایشان بود؛ تنها بدین دلیل است که شما توانستید؛ نیت‌های این مزدوان که غرب آمال و آرزوهایشان است را برملا کنید.

جناب آقای دکتر سرافراز

ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد شما که از سویی به وحدت و اتحاد ملت و روشن شدن بخشی از ابعاد فتنه انجامید و از سویی فتنه گران و تفرقه افکنان در صفوف ملت را معرفی کرد؛ لازم می دانیم که یادآور شویم همچنان زوایای پنهان بسیاری از فتنه سال 88 باقی مانده که نیاز به موشکافی دارد و شما می توانید بدان بپردازید.

در این امر اما شما می توانید از همه ظرفیت های انقلاب اسلامی استفاده نمایید که شاید این روزها مهمترین این ظرفیت ها جشنواره فیلم عمار باشد که سینماگرانی جوان، متعهد و انقلابی دستاوردهای خوبی در زمینه فتنه و بسیاری زمینه های دیگر انقلاب اسلامی قابل عرضه دارند."

نظر شما