شناسهٔ خبر: 26878 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رمان ضد اسلامی نویسنده فرانسوی قبل از انتشار لو رفت

کتاب به بازار نیامده نویسنده فرانسوی (کتاب تسلیم) که هفتم ژانویه 2015 راهی بازار می‌شود، قبل از ورود، در فضای مجازی قابل دانلود شده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ در کتاب نویسنده نژادپرست – میشل ولبک-  که اخیراً به فرانسه بازگشته داستان این چنین شکل می‌گیرد که: سال ۲۰۲۲ است و فرانسه در ترس و لرز زندگی می‌کند. کشور با مشکلات مرموز به سختی جلو می‌رود. خشونت‌های شهری به‌طورعمدی توسط رسانه‌ها منتشر نمی‌شود.
عموم در تاریکی به سر می‌برند و رهبر جدید که حزب اسلامی ایجاد کرده به زودی برای انتخابات ریاست جمهوری برگزیده می‌شود. شبانگاه پنجم ژوئن در دومین انتخابات عمومی – انتخابات اول به دلیل تقلب پذیرفته‌نشده است – محمد بن عباس، مارین لوپن، رهبرجبهه ملی فرانسه را کنار زده و با حمایت دو حزب سوسیالیست و دسته راستی رئیس‌جمهور می‌شود. روز بعد زنان از پوشیدن لباس‌های غربی منع می‌شود. جنایات یک‌شبه رخت برمی‌بندند. نرخ بیکاری مردان به‌شدت کاهش می‌یابد. دانشگاه‌ها اسلامی می‌شوند. معلم‌های غیر اسلامی به بازنشستگی زودرس مجبور می‌شوند مگر اینکه با قوانین جدید خود را مطابقت دهند.

رمان ضد اسلامی نویسنده نژادپرست فرانسوی قبل از انتشار لو رفت

این‌ها بخشی از رمان ششم «میشل ولبک» است که قبل از انتشار رسمی ، لو رفته و روی اینترنت قابل دانلود شده است.

این نویسنده فرانسوی پیش‌تر متهم به سرقت ادبی و کپی‌برداری از ویکی‌پدیا و ساخت رمان شده است اما او این اتهام را مسخره دانسته و ادعا کرد بورخس نویسنده آرژانتینی یا ژرژ پره فرانسوی نیز از فن ترکیب مطالب مستند با داستان استفاده کرده‌اند.

گفتنی است این نویسنده نژادپرست درسال ۲۰۰۱ به اسلام دشنام داد ولی در دادگاه تبرئه شده و فرانسه را ترک کرد و به اسپانیا و ایرلند رفت و حالا با بازگشت به فرانسه رمانی کاملاً ضد اسلامی علیه مسلمانان این کشور نوشته ولی مدعی است نوشته‌اش سیاسی است.
 

نظر شما