شناسهٔ خبر: 26889 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دلایل شکایت مهناز افشار از یک کارگردان

مهناز افشار با انتشار یادداشتی نسبت به طرح شکایتش از کارگردان فیلم "مرگ ماهی" توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ مهناز افشار با انتشار یادداشتی نسبت به طرح شکایتش از کارگردان فیلم "مرگ ماهی" توضیحاتی را ارئه کرد.

چندی پیش، مهناز افشار به دلیل آنکه ظاهرا روح الله حجازی، تهیه کننده و کارگردان «مرگ ماهی» بدون اطلاع و حتی فسخ قرارداد وی، در آخرین روزهای فیلمبرداری بازیگر دیگری را جایگزین افشار کرده از این کارگردان شکایت کرده بود؛ حالا و در همین رابطه، مهناز افشار با انتشار یادداشتی در اینستاگرامش نسبت به دلایل طرح این شکایت توضیحاتی ارائه کرده است:

"روزگارتان مهربان

دوستان عزیز و هنردوستان مهربان ، ممنون که پیگیر و نگران بودید و منتظر روشن شدن شکایت صورت گرفته در مورد کارگردان فیلم مرگ ماهی، با احترام و تشکر از همه شما به زودی متن شکایتی که در مورد کارگردان فیلم صورت گرفته و به وزارت فرهنگ و ارشاد و خانه سینما ارسال شده را خدمت شما هم خواهم گذاشت، هم برای دانستن واقعیت بدور از خبرهای کذب و هم جلوگیری از رفتارهای غیر حرفه ای در سینما در مورد همه عوامل سینما و نسل جوانی که وارد می‌شوند.

و در آخر خسته نباشید به عوامل فیلم مرگ ماهی و آرزوی موفقیت برای فیلم و عوامل آن را دارم .و اما برای کارگردان آن آرزوی اول یاد گرفتن رفتار و اخلاق حرفه ای طبق قوانین درست را در سینما دارم.

ممنونم از صبر شما هنردوستان و حمایت شما"

«مرگ ماهی» جدید‌ترین و متفاوت‌ترین فیلم از کارنامهٔ روح‌الله حجازی است. در این فیلم بازیگران مطرح سینما چون نیکی کریمی، علی مصفا، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، ریما رامین‌‏فر، سحر دولت‌شاهی، بابک کریمی، بهرنگ علوی، حسام محمودی و پانته‌‏آ بهرام ایفای نقش کردند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «مرگ ماهی» آمده است: «همیشه فکر می‌کردم ماهی‌ها موقع مردن، وقتی لب می‌زنن، یه چیزی می‌خوان بگن که من اونو نمی‌شنوم...».

نظر شما