شناسهٔ خبر: 26899 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ساخت «امپراطوری پیاده رو» با حضور اسکورسیزی

اگرچه «امپراطوری پیاده رو» هم مثل «همراهان» به پایان رسیده اما فیلم سینمایی «همراهان» به زودی اکران خواهد شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ سریال «همراهان» که به پایان رسید، تهیه کننده آن، مارک والبرگ تصمیم گرفت که یک فیلم سینمایی از روی آن بسازد. حالا سریال «امپراطوری پیاده رو» هم تمام شده و تهیه کننده این پروژه هم مارک والبرگ بوده. وی حالا از برنامه هایش برای آینده آن می گوید.
والبرگ معتقد است می توان یک آینده سینمایی برای «امپراطوری پیاده رو» متصور بود. او علاقه دارد تهیه کننده دیگر سریال، مارتین اسکورسیزی فیلم سینمایی آن را کارگردانی کند.
نکته قابل توجه این است که اسکورسیزی قسمت پایلوت این سریال را کارگردانی کرده و تهیه کننده آن هم بوده اما به نظر نمی رسد حاضر باشد این پروژه را در قامت یک اثر سینمایی کار کند. چرا که حتی یک کارگردان جوان هم از پس اقتباس از یک سریال تلویزیونی کامل بر می آید. اسکورسیزی در این سن بیشتر علاقه به نوآوری های خاص دارد. مثل چیزی که در «هوگو» نمونه اش را مشاهده کردیم.
اسکورسیزی در حال حاضر در مرحله پیش تولید فیلم «سکوت» به سر می برد. فیلمی که حضور لیام نیسن و اندرو گارفیلد در آن قطعی شده است. همین طور پروژه سینمایی «سیناترا» هم سال هاست به وی ربط داده می شود و ظاهرا بالاخره قرار است ساخته شود. کارگردان «گرگ وال استریت» به جز مشغولیت های کارگردانی اش تهیه دو مستند و یک سریال را هم برای شبکه اچ بی او در دست کار دارد. با این توصیفات به نظر نمی رسد وی بتواند فعلا فیلم سینمایی «امپراطوری پیاده رو» را بسازد.

نظر شما