شناسهٔ خبر: 26959 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

خبر تهدید همسر جورج کلونی تکذیب شد

مقامات مصری خبر تهدید « امل علم‌الدین»، همسر جورج کلونی، به خاطر وکالت پرونده یکی از سه روزنامه‌نگار الجزیره‌ای را تکذیب کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ در پی بازداشت سه خبرنگار شبکه تلویزنی الجزیره به اتهام حمایت از گروه اخوان المسلمین و صدور حکم سه تا دو سال زندان برای آنها، «امل علم الدین»، همسر «جورج کلونی»، بازیگر برنده اسکار هالیوود، در دادگاه تجدید نظر وکالت «محمد فهمی»، یکی از این سه روزنامه‌نگار را به عهده گرفته است.

به دنبال انتشار این خبر، رسانه‌های کشورهای مختلف جهان اعلام کردند که مقامات مصر «امل علم‌الدین» را تهدید کرده‌اند که در صورت ورود به مصر فورا بازداشت خواهد شد.

موضوع به همین جا ختم نشد و کمی بعد، دولت مصر در بیانیه‌ای کوتاه این خبر را کاملا تکذیب کرد
ولی در این میان یک مقام امنیتی در فرودگاه قاهره متذکر شد که از موضوع منع ورود امل علم‌الدین به کشور بی اطلاع است تا زمان ورود «علم‌الدین» به مصر نمی‌توان این خبر را تأیید یا تکذیب کرد
بنا بر این گزارش، «علم‌الدین» فوریه سال گذشته میلادی در گزارشی، سیستم قضایی مصر یک سیستم ناعادلانه و وابسته به دولت دانسته بود و ابراز داشته بود این وابستگی به حدی است که مقامات دولتی می‌توانند قضات را انتخاب و در احکام دادگاه دخل و تصرف کنند.

نظر شما