شناسهٔ خبر: 26962 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام آخرین مهلت برای جابجایی پذیرفته شدگان کنکور دکتری و ارشد آزاد

پذیرفته شدگان آزمونهاي سال 93 در دو مقطع كارشناسي ارشد يا دكتري تخصصي دانشگاه آزاد پذيرفته شده اند تنها تا شنبه 20 دی ماه فرصت دارند نسبت به ثبت درخواست جابجايي خود اقدام كنند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، دكتر علوي فاضل معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد با اعلام این خبر افزود: داوطلباني كه با شركت در آزمونهاي سال ۹۳ در دو مقطع كارشناسي ارشد يا دكتري تخصصي دانشگاه آزاد اسلامي پذيرفته شده اند مي توانند با مراجعه به سايت www.azmoon.net نسبت به ثبت درخواست جابجايي خود اقدام كنند كه زمان براي ثبت در اين سامانه روز شنبه ۲۰ دی ماه ۹۳ پايان خواهد يافت.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای اعطاء تسهیلات بیشتر برای پذیرفته شدگان ایجاد شده و این امکان را می دهد که متقاضیان ادامه تحصیل در این مقاطع در صورتی که در واحد دور از محل کار یا زندگی خود پذیرفته شده اند بتوانند جابجا شوند.

علوي فاضل تاكيد كرد: داوطلبان درنظر داشته باشند كه بعد از زمان اعلام شده اين سامانه بسته خواهد شد لذا هيچ درخواستي مبني بر جابجايي پذيرفته نخواهد شد.

معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد درخصوص زمان اعلام نتايج ثبت درخواستها گفت: زمان اعلام نتايج درخواستهاي ثبت شده پايان دي ماه سال جاري خواهد بود.

علوی فاضل در پاسخ به این سوال که شرط پذیرش در جابجایی ها چیست، گفت: ملاک موافقت با جابجایی ها کسب حداقل نمره آخرین فرد پذیرفته شده در واحدهای دانشگاهی مورد نظر است، لذا در صورتی که متقاضیان نمره لازم را کسب کرده باشند، امکان جابجایی وجود دارد.

وي گفت: با توجه به بسته شدن اين سامانه در هفته آينده عملاً جابجايي متقاضيان مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري تخصصي در سال تحصيلي ۹۳ به پايان خواهد رسيد.

نظر شما