شناسهٔ خبر: 27055 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

علت آتش سوزی خوابگاه دانشگاه امیرکبیر

معاون پشتیبانی و منابع انسانی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: یونولیت های آتش گرفته در انبار خوابگاه و منفجر شدن کمپرسور باعث آتش سوزی خوابگاه دانشگاه امیرکبیر شده است .

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ فردین تقی‌زاده با اشاره به آتش سوزی در یکی از خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر در خیابان کریم خان زند گفت: این آتش سوزی به علت شعله ور شدن یک سری یونولیت که در انبار این خوابگاه قرارداشته و با انفجار کمپرسور  صورت گرفته است.

وی ادامه داد: خوشبختانه هیچ یک از دانشجویان دچار سانحه ای نشده و آسیب ندیده اند بعد خاموش شدن حریق دانشجویان دوباره به خوابگاه بازگشته و در اتاق ها مستقر شده اند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خصوص آخرین وضعیت سلامت جسمانی دانشجویان خوابگاهی که در هفته جاری به علت گاز گرفتگی دچار مسمومیت شده بودند نیز گفت: خوشبختانه حال دانشجویانی که مسموم شده بودند خوب است.

وی تاکید کرد: خوابگاهی که دانشجویان در آن به گازگرفتگی دچار شده بودند زیرنظر وزارت علوم یا صندوق رفاه دانشجویان نبود، دانشجویان باید زمانی که برای استفاده از خدمات خوابگاه‌ها مراجعه می‌کنند از مجوز داشتن آن خوابگاه مطمئن باشند، در صورتی که در خوابگاه های غیرمجوز دار اسکان یابند مسئول هر مشکلی که ایجاد شود با خود دانشجویان است.

نظر شما