شناسهٔ خبر: 27071 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ارتباط مستقیم با موراکامی خجالتی از هر نقطه جهان برقرار می‌شود

«شین‌چو‌شا» انتشاراتی که موراکامی با آن کار می‌کند با انتشار خبری ، علاقه‌مندان موراکامی را هیجان‌زده کرد. قرار است موراکامی به صورت مستقیم به هر نوع سؤال مطرح‌شده از سوی طرفدارانش پاسخ دهد.در این ارتباط موراکامی ضمن دریافت نظرات مختلف، شیوه‌های حل مشکل در داستان‌هایش را نیز بازگو می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛  برای این کار قرار است موراکامی از طریق سایتی با نام Murakami-san no tokoro/ مکان آقای موراکامی (که فعلاً در دسترس نیست) سؤالات را از کاربران دریافت کرده و در کمتر از ۲ ماه به آن‌ها پاسخ دهد.

سؤالات می‌تواند درباره رمان‌های موراکامی باشد و یا حتی سؤالات شخصی نیز می‌شود از وی پرسید مانند این سؤال که نامتیم موردعلاقه‌اش در بیسبال چیست؟ چه غذایی را دوست دارد؟ تفریح وی چیست و هزاران سؤال دیگر.

بسیاری از طرفداران کتاب‌های نویسنده ۶۵ ساله ژاپنی خجالتی با خواندن رمان‌های وی سؤالات بی‌پاسخی را در ذهن خود نگه داشته و فرصتی طلایی برایشان پیش‌آمده تا بتوانند پاسخ مستقیم و بدون واسطه را دریافت کنند.

انتشارات ژاپنی «شین‌چو‌شا» درباره در دسترس نبودن سایت توضیحی نداد اما اعلام کرد کاربران باید سؤالات خود را تا پایان ژانویه ارسال کنند.

رمان‌های سورآلیستی موراکامی به ده‌ها زبان زنده دنیا ترجمه‌شده و آثار وی جزو پرفروش‌ترین رمان قرارگرفته است.

جدیدترین رمان انگلیسی ترجمه‌شده از وی «سکوروی رنگ پریده/بی رنگ و سالهای زیارت رفتنش» است که با استقبال زیادی از سوی خوانندگان انگلیسی‌زبان در سال ۲۰۱۴ روبرو شد.

نظر شما