شناسهٔ خبر: 27095 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

طرح‌های جدید پوشاک ایرانی اسلامی رونمایی می‌شود

کارگروه مدولباس وزارت فرهنگ و ارشاد اشلامی آیین رونمایی از طرح‌های جدید پوشاک ایرانی اسلامی را برگزار می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حمید قبادی دبیر کارگروه سامان‌دهی مدولباس وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: در راستای ترویج و معرفی الگوهای ایرانی و اسلامی اقدامات گسترده‌ای از سوی فعالان این عرصه به ویژه هنرمندان و طراحان صورت گرفته و رونمایی و معرفی محصول این فعالیت‌ها همواره در دستور کار کارگروه سامان‌دهی دولباس بوده‌است.

قبادی افزود: بنا داریم این برنامه‌ها به صورت مستمر برگزار شود و به بهانه‌ها و در قالب برنامه‌های مختلف رونمایی از تازه‌ترین طراحی‌های پوشاک اسلامی ایرانی را داشته باشیم.

وی افزود: فردا پنجشنبه تازه‌ترین طرح‌های اسلامی و ایرانی طراحان حوزه پوشاک که طی چندماه اخیر به دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۴ کارگروه مدولباس رسیده‌است در آیینی ویژه رنمایی خواهد شد.

دبیر کارگروه سامان‌دهی مدولباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این برنامه با مشارکت بنیاد ملی مد و لباس، مرکز عرضه پوشاک گل یاس واقع در غرب تهران و نیز تعدادی از طراحان با نظارت کارگروه مدولباس وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار می‌شود و امیدواریم این قبیل برنامه‌ها در آینده به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

قبادی در ادامه به برنامه‌ ویژه دیگر کارگره مدولباس هم اشاره کرد و گفت: در آیین رونمایی فردا قصد داریم از مصرف‌کنندگان نمونه مدولباس‌های ایرانی و اسلامی هم تقدیر کنیم.

وی درباره ملاک‌ها و جزئیات این تقدیر از مصرف‌کنندگان گفت: در این زمینه افرادی که از مرکز خرید لباس ایرانی و اسلامی به صورت مستمر اقدام به خرید می‌کنند و نام‌شان در گروه مخاطبان ثابت این مرکز ثبت شده‌است مورد تقدیر قرار می‌گیرند و ملاک اصلی برای انتخاب مصرف کنندگان برگزیده همین استمرار خرید و مراجعه به این مرکز است.

نظر شما