شناسهٔ خبر: 27129 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اکران فیلم محمد(ص) در مراسم گشایش جشنواره فیلم فجر

رییس سازمان سینمایی از اکران فیلم محمد (ص) در افتتاحیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ حجت الله ایوبی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از شهرک سینمایی و لوکیشن های فیلم محمد (ص) در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا با بیان اینکه قرار نگرفتن این فیلم در بخش مسابقه جشنواره فجر به تقاضای مجید مجیدی کارگردان این فیلم بوده است اظهار داشت: بنابراین اگر اتفاق خاصی نیفتد فیلم محمد (ص) در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد. 

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اکران بین المللی فیلم نیز گفت: در مورد فیلم مایلم خود مجیدی اظهار نظر کند اما به نظر من این فیلم می تواند به همه دنیا برود و ما نیز تلاش می کنیم فیلم محمد (ص) بدون حاشیه در تمام دنیا اکران شود.

وی در خصوص لوکیشن های فیلم محمد (ص) نیز توضیح داد: این محل با توجه به فضای بسیار وسیع، زیبا و حرفه ای که ساخته شده است می تواند به عنوان یک محل گردشگری برای بازدیدکنندگان ایرانی و خارجی مورد استفاده قرار گیرد.

ایوبی درباره روند جشنواره سی و سوم نیز بیان داشت: خوشبختانه امسال جشنواره با آرامش خوب و منطقی کار خود را پیگیری می کند و تقریبا یکی از آرام ترین جشنواره های فجر را داشته ایم.

رییس سازمان سینمایی در خصوص فیلم های بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر نیز گفت: با توجه به آنچه از هیات انتخاب فیلم ها شنیده ایم خوشبختانه بیشتر فیلم ها متوسط به بالا هستند که نشان می دهد سینمای ما چند گام پیشرفت داشته است.
 

نظر شما