شناسهٔ خبر: 27180 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نوروزبیگی: با حضور «من دیه گو مارادونا هستم» در هنر و تجربه مخالف بودم

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده «من دیه گو مارادونا هستم» اعلام کرد با وجود انتخاب این فیلم برای بخش «هنر و تجربه» فجر ولی قصد ندارد آن را در همین گروه اکران عمومی هم کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «من دیه‌گو مارادونا هستم» به کارگردانی بهرام توکلی با اشاره به اینکه این فیلم در 2 بخش «هنر و تجربه» و «سودای سیمرغ» سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد، گفت: هرچند «من دیه‌گو مارادونا هستم» از نظر مضمون یک فیلم با درون مایه طنز و پربازیگر است، اما به هر دلیلی در کنار حضور در بخش «سودای سمیرغ» برای نمایش در «هنر و تجربه» نیز انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه با حضور این فیلم در گروه «هنر و تجربه» مخالف بوده است، توضیح داد: نمی دانم دلیل انتخاب «من دیه گو مارادونا هستم» در گروه «هنر و تجربه» چیست و در ابتدا با حضور آن در این بخش مخالف بودم، اما به هر حال برای حضور در این بخش نیز انتخاب شده است.

من دیه گو مارادونا هستم

این تهیه‌کننده سینما در پاسخ به اینکه آیا این امکان وجود دارد که با حضور «من دیه گو مارادونا هستم» در بخش «هنر و تجربه» زمان اکران نیز در همین گروه سینمایی روی پرده رود، بیان کرد: اینکه فیلمی در جشنواره فیلم فجر در بخش «هنر و تجربه» اکران شود، الزاما به این معنا نیست که در پروه نمایش نیز در این بخش اکران شود. این فیلم با توجه به اینکه به نوعی فیلم طنز نیز به شمار می رود نیازی به حضور در گروه سینمایی «هنر و تجربه» ندارد و این فیلم بی شک در گروه های سینمایی اکران می شود.

نوروزبیگی در پایان با اشاره به لیست فیلم های «هنر و تجربه» گفت: وقتی که فیلم های گروه «هنر و تجربه» را بررسی کردم، متوجه شدم که فیلم های قابل توجهی در این بخش وجود دارد، فیلم هایی که می تواند در زمان اکران هرکدام سرگروه های خود را داشته باشند. فیلم هایی که می توانند در گیشه موفق عمل کنند.

من دیه گو مارادونا هستم

به گزارش مهر، این فیلم اولین تجربه بهرام توکلی در حوزه سینمایی با درون مایه طنز است و جمشید هاشم پور و گلاب آدینه برای اولین بار است که جلوی دوربین این کارگردان قرار می گیرند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: تو مي دوني من از چيه مارادونا خوشم مياد؟ از اينکه تو زندگيش هيچوقت واقعيت و رويا براش مرز نداشت، وقتي بازی مي کرد با همه وجودش بازي مي کرد، پرواز مي کرد، بازي نمي کرد، وقتي معتاد شد يه کوه کوکائين مي ريخت جلوش د بکش همه چيز و تا تهش مي رفت، خودشو لوس نمي کرد… همه اش براي اين بود که واقعيت و رويا براش مرز نداشت، اگه هم داشت اون نمي تونست مرزشونو تشخيص بده.

من دیه گو مارادونا هستم

در این فیلم گلاب آدینه، سعید آقاخانی، هومن سیدی، ویشکا آسایش، مهسا علافر، سارا بهرامی، پانته آ پناهی ها سهی بانو ذوالقدر، علی استادی، میثاق زارع، سجاد تابش و با حضور بابک حمیدیان، جمشید هاشم پور و صابر ابر، بازیگران خردسال: محمد امیر مشهدی نصرالله و آوا حکانی به ایفای نقش می پردازند.

عوامل تولید «من دیه گو مارادونا هستم» عبارتند از نویسنده و کارگردان: بهرام توکلی، مشاور هنری پروژه: حسن بلخاری، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، طراح گریم: محسن دارسنج، صدابرداران: محمود سماک باشی، رضا تهرانی، حسین پوررحیمی، تدوین: بهرام دهقانی، طراحی و ترکیب صدا: سید علیرضا علویان، آهنگساز: حامد ثابت، جلوه های ویژه کامپیوتری: جواد مطوری، طراح بدلکاری: علیرضا فتحی، امیرحسین خنجری، مدیر تولید: کامران حجازی، مجری طرح:امیر حسین نوروزبیگی، مدیر تدارکات: شهرام شفیعی، مدیر برنامه ریزی: سهیل بیرقی، دستیار اول کارگردان: امید جزینی، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: علی باقری، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، سرمایه گذاران: شرکت پارس آریان، بانک پاسارگاد، جواد نوروز بیگی و تهیه کننده: جواد نوروزبیگی.

نظر شما