شناسهٔ خبر: 27279 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تشکیل خانه های مطبوعات منجر به ساماندهی امور می شود

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با تشکیل خانه های مطبوعات، کارها دراین بخش سازمان یافته تر انجام می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ 'حسن محرابی' روز یکشنبه در نخستین انتخابات شورای مرکزی خانه های مطبوعات ایران اظهار کرد: اساسنامه جدیدی طراحی و تدوین شده است که براساس آن اساسنامه، خانه های مطبوعات جدید در استان ها شکل گرفت.

وی تاکید کرد: اعضای خانه های مطبوعات کسانی هستند که فارغ از هرگونه گرایش جناحی و یا بحث هایی که در گذشته مطرح بوده است، صرفا جهت اهداف رسانه ای در این حوزه فعالیت می کنند.

محرابی با بیان این که تاکنون انتخابات در 16 استان کشور برگزارشده است، گفت: اعضای خانه های مطبوعات در این 16 استان پس از رای گیری مشخص و مشغول به کار شده اند.

مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که می خواهیم کارها را به صنوف بسپاریم، اظهار امیدواری کرد که این شورا در این مقطع تاریخی کاری را انجام دهد که پس از پایان دوره اش راه گشای دیگران و یادگاری از همه ما باشد.

وی هدف از تشکیل شبکه های اجتماعی را حل مشکلات اجتماعی نام برد و گفت: تشکل های مختلف اجتماعی موجود می توانند به رشد و بقای فعالیت و حرکت ها کمک کنند و برای رفع بسیاری از مشکلات بکوشند.

محرابی در پایان گفت: تجربیات گذشته نشان می دهد که هرچه همگرایی در سراسر کشور بیشتر باشد نتایج بهتری حاصل می شود.

نخستین انتخابات شورای مرکزی خانه های مطبوعات ایران روز یکشنبه در محل ساختمان نشرآوران برگزار و اعضای این شورا مشخص شدند.

بر اساس اسناسنامه این شورا به مدت یکسال فعالیت خواهد کرد.

نظر شما