شناسهٔ خبر: 27407 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

معرفی 10کتاب پرفروش آمازون در هفته دوم ژانویه 2015

سایت آمازون کتاب های پرفروش خود در هفته دوم ژانویه را اعلام کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ پرفروش های آمازون در هفته دوم ژانویه 2015 به شرح زیر است:

شکست‌ناپذیر: داستان بقا،مقاومت و رستگاری در جنگ جهانی دوم/ لورا هیلن برند / ۲۹ جولای ۲۰۱۴ / ۹.۶۰ دلار /  ۵۲۸ صفحه / انتشارات رندوم هاوس
لوئیس زامپرینی در بچگی خلاف‌کار اصلاح‌ناپذیر است و در نوجوانی هنگام فرار به استعداد خود پی برده تا به سوی المپیک برلین پیش رود.اما جنگ جهانی آغاز می‌شود و ورزشکار داستان ما ، نوشته لورا هیلن برند، خلبان می‌شود تا در بعدازظهر ماه می ۱۹۴۳ در درگیری با بمب‌افکن‌های دشمن به داخل آب‌های اقیانوس آرام سقوط کند. هزاران مایل وسط اقیانوس، کوسه‌ها، گرسنگی و تشنگی، هواپیماهای دشمن همه به کنار، در دادگاه زندگی محاکمه می‌شود، وسط اقیانوس تا با مرگ مبارزه کند. تنها راه پیروزی یا شکست نیز مقاومت است و اراده. نویسنده بسیار جذاب و گیرا روایت کرده است و خواننده تا کتاب را تمام نکند، آن را زمین نمی‌گذارد.
 
کتاب راهنمای روانشناسی / انجمن روانشناسی امریکا / ادیشن ششم/ ۱۵ جولای ۲۰۰۹/ ۲۸ دلار /  ۲۷۲ صفحه
یک کتاب راهنمای سبک و کم‌حجم برای نویسندگان، ویراستاران، دانشجویان و آموزگاران است که توسط انجمن روانشناسی امریکا با ادیشن ششم در لیست پرفروش‌های ژانویه ۲۰۱۵ آمازون قرارگرفته است. کسانی که دنبال نثر غیر داستانی هستند می‌توانند به نسخه جدید و بازنویسی شده کتاب مراجعه کنند. پاسخ سؤالات متعدد و عمومی در این کتاب وجود دارد. برای مقاله دانشگاهی، استفاده در نوشتن خبر و گرفتن مشاوره ساده بهترین کتاب دم دستی به شمار می‌رود.
 
همه نوری که نمی‌توانیم ببینیم / آنتونی دوئر / ۶ ماه می ۲۰۱۴ / ۱۷.۱۴ دلار / ۵۴۴ صفحه / انتشارات اسکریبنر
داستان درباره یک دختر فرانسوی کور و یک پسر آلمانی است که هر دو سعی دارند بر فراز ویرانه‌های جنگ جهانی دوم زنده بمانند. ماری با پدرش در پاریس زندگی می‌کند و در سن ۶ سالگی نابینا می‌شود اما از روی مینیاتوری که پدرش ساخته و با دست کشیدن روی آن راه خانه را می‌یابد. اورفان ورنر یتیم نیز در یک شهر معدنی در آلمان با خواهرش زندگی می‌کند.
 
رژیم ۲۰/۲۰ : کاهش وزن خود را واقعی کنید / فیل مک گرو / ۶ ژانویه ۲۰۱۵ / ۱۵.۶۰ دلار / ۳۳۸ صفحه / انتشارات بردز استریت بوکس
دکتر فیل شناخته‌شده‌ترین برنامه تلویزیونی روانشناسی و عملکرد انسان را در امریکا دارد.(Dr.Phil show) و در هجدهمین سال برنامه تلویزیونی خود با تعریف یک پلتفرم بین‌المللی سلامت روح و جسم برنامه بهبود زندگی را پیش رو قرار داده است. آثارش به ۳۹ زبان زنده دنیا ترجمه‌شده و بیش از ۳۰ میلیون نسخه فروخته است.
وی هفت عاملی که باعث می‌شود تا رژیم غذایی جواب ندهد را در کتاب خود بررسی کرده است: گرسنگی، هوس، احساس محدودیت، هزینه، خستگی، وسوسه و نتایج ناامیدکننده.
و سپس با استفاده از آخرین تحقیقات و نظریه‌ها ضمن مبارزه با مشکلات یادشده برنامه نهایی خود برای کاهش وزن را می‌دهد و فرد موردنظر تنها با خوردن ۲۰ ماده غذایی و افزایش حرارت و به دست آمدن احساس کامل وزن خود را کم می‌کند.
 
 
رژیم شکمی صفر / دیوید زینک زنکو / ۳۰ دسامبر ۲۰۱۴ /  ۱۴.۳۰ دلار / ۳۳۶ صفحه / انتشارات بالانتین بوکس
۷ کیلو در ۱۴ روز با فرمولی که این کتاب مدعی است، می‌توان کاهش وزن پیدا کرد. دیوید برنامه معروف «این را بخور، آن را نخور» را اجرا می‌کند و مدعی است طرح انقلابی جدیدی را در مبارزه با ژن چربی خاموش پیداکرده است.
 
تک‌تیرانداز آمریکایی: اتوبیوگرافی کشنده‌ترین تک‌تیرانداز تاریخ ارتش امریکا / کریس کایل،اسکات مک ایوان،جیم دفلیس / ۲۹ ژانویه ۲۰۱۳ / ۲۴ دلار / ۴۴۸ صفحه / انتشارات هارپر
کریس هایل پس از بیرون آمدن از ارتش امریکا کتاب پرفروش زندگینامه خود را نوشت. کریس با ثبت ۱۵۰ قتل ، مهلک‌ترین و کشنده‌ترین تک‌تیرانداز تاریخ ارتش امریکا شناخته شد. نفر قبلی ۱۰۹ رکورد قتل را بر جای گذاشته بود. وی با زبانی صادقانه یک دهه فعالیت مرگ‌بار خود را در عراق و خاورمیانه بیم سال‌های ۱۹۹۹ الی ۲۰۰۹ را در این کتاب تشریح کرد.
مرگ اهل تگزاس در ۲ فوریه ۲۰۱۳ در درگیری با دوستش «چاد لیتل فیلد» در چاک مونتین تگزاس کشته شد.
 
سحر و جادوی زندگی در حال تغییر: هنر ژاپنی دور ریختن اشیای اضافی و مرتب کردن خانه / ماری کوندو / ۱۴ اکتبر ۲۰۱۴ / ۱۰ دلار / ۲۲۴ صفحه / انتشارات تن اسپید پرس
با وجود تلاش‌های مستمر برای دورریزی اسباب و اثاثیه غیرضروری و مزاحم، هنوز قابلمه‌های آشپزخانه ، لباس‌های اضافی دکور منزلتان را به‌هم‌ریخته‌اند؟
ماری کوندو مشاور تمیز کردن و مرتب کردن خانه به سبک ژاپنی از فرمول‌های جدید برای چینش و ساماندهی خانه در این کتاب صحبت می‌کند و روش‌های پایدار در مرتب کردن اسباب و اثاثیه را یاد می‌دهد.
ازآنجایی‌که زندگی در توکیو در فضاهای کوچک باعث توسعه نوعی مرتب‌سازی با فرمول جدید شده، این کتاب بین‌المللی با توضیح این روش‌ها پرفروش شده و موفقیت زیادی را در این راه کسب کرده است.
این کتاب تاکنون بیش از ۲ میلیون نسخه در جهان فروخته است.
 
قاتل آشپزخانه: کتاب رسمی آشپزی / نویسنده: تاگ کیچن! / ۷ اکتبر ۲۰۱۴ / ۱۴.۹۹ دلار / ۲۴۰ صفحه / انتشارات رودال بوکس
تاگ کیچن، از یک وب‌سایت محبوب (با نیم میلیون لایک فیس بوکی) شروع شد که مردم را تشویق به خوردن سبزی‌ها و اتخاذ شیوه سالم زندگی کردن دعوت می‌کرد. این کتاب طبخ غذاهای مفید را آموزش می‌دهد و خوردن کلم پیچ را تشویق کرده و توضیح می‌دهد که چرا زنجبیل با التهاب مبارزه می‌کند و بکار بردن «گزنه» در طبخ غذا برای بدن مفید است. در این کتاب بیش از ۱۰۰ دستورالعمل آموزش داده‌شده است. با این کتاب روش زندگی و رژیم غذایی خود را تغییر خواهید داد.
 
دختری در قطار / پائولا هاکینز/  ۱۳ ژانویه ۲۰۱۵ / ۱۶.۹۶ دلار / ۳۳۶ صفحه / انتشارات ریورهد
راشل برای رفت‌وآمد روزانه از یک قطار مشابه استفاده می‌کند.هرروز به آهنگ خود گوش کرده و از جلوی خانه‌ای که دران یک زوج صبحانه می‌خورند رد می‌شود. از داخل قطار احساس می‌کند که آن‌ها را می‌شناسد و نام آن‌ها را جس و جیسون می‌گذارد. زندگی آن‌ها خیلی خوب است برعکس زندگی که وی اخیراً گم‌کرده است.
راشل صحنه شوک برانگیزی را می‌بیند. یک دقیقه مانده تا قطار روزانه حرکت کند، اما دیگر کافی است. حالا همه دور و اطراف تغییر کرده است. راشل آنچه دیده را به پلیس می‌گوید. در داستان دختری عاطفی را می‌بینیم که به سبک هیچکاک دنبال ماجراهای اسرارآمیز می‌گردد.  این رمان می‌تواند زندگی روزمره شما را تغییر دهد.
 
جوک‌های خنده‌دار با صدای بلند برای کودکان / راب الیوت /  اول اوت ۲۰۱۰ / ۲.۹۹ دلار / ۱۲۸ صفحه / مناسب برای سنین ۶ الی ۱۲ سال / انتشارات ر.ول
چه اتفاقی برای راننده مسابقه اتومبیل‌رانی با شکم پر می‌افتد؟ کتاب جوک برای کودکان، لحظات انفجاری و شادی بخشی را برای بچه‌های ۶ الی ۱۲ ساله در سال جدید به وجود می‌آورد.
 
 

نظر شما