شناسهٔ خبر: 27463 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

رونمایی از نخستین مجموعه آثار باشگاه فیلم سوره با حضور چهره های مختلف

آئین رونمایی از نخستین مجموعه آثار باشگاه فیلم سوره، یکشنبه 28 دی ماه ساعت 10 الی 12 در تالار مهر حوزه هنری برگزار می شود.

فرهنگ امروز: این مجموعه شامل ۷ اثر داستانی است که ۴ اثر در موضوع غزه شامل فیلم داستانی «ولد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی، فیلم داستانی «اطفال المطر» به کارگردانی دانش اقباشاوی، فیلم داستانی «البیت» به کارگردانی رضا زهتابچیان و انیمیشن «نافرمانی» به کارگردانی محسن صالحی فرد است. همچنین سه اثر کوتاه داستانی «علمک»، «بچه و مرد» و «مثل بادکنک» از دیگر محصولات نخستین مجموعه آثار باشگاه فیلم سوره هستند.

 

این برنامه که با تقدیر از پرویز شیخ طادی، برای فیلم «شکارچی شنبه» همراه است، مصادف با روز غزه و با حضور شخصیت هایی همچون حجت الاسلام زائری، حجت السلام سیدمهدی خاموشی، ابوعماد الرفاعی نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران، سیدعبدالله صفی الدین نماینده حزب الله لبنان در تهران، محسن مومنی شریف و محمد حمزه زاده از مسئولین حوزه هنری برگزار می شود. همچنین تقدیر از عوامل این آثار از دیگر بخش های این مراسم است.

 

«باشگاه فیلم سوره» در ابتدای سال ۱۳۹۳ با مدیریت محمدرضا شفاه و در راستای رصد، شناسایی و جذب استعدادهای جوان و متعهد انقلابی، حمایت گام به گام ایشان در مسیر فعالیت حرفه‌ای در حوزه سینما و همچنین فراهم آوردن محیطی مناسب برای تولید آثاری در حوزه تلویزیون و سینما و با موضوعات انقلاب اسلامی و سبک زندگی اسلامی- ایرانی تاسیس و هم اکنون با همراهی گروهی از هنرمندان جوان و علاقمند به انقلاب اسلامی به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

گفتنی است به تازگی در نخستین حضور باشگاه فیلم سوره در جشنواره مردمی فیلم عمار، سه اثر «ولد»، «علمک» و «بچه و مرد» توانستند برگزیده بخش فیلم کوتاه داستانی پنجمین دوره این جشنواره شوند.

نظر شما