شناسهٔ خبر: 27516 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ارتقای برند دانشگاه پیام نور

سرپرست دانشگاه پیام نور اعلام کرد: مدیریت جدید دانشگاه در نظر دارد وضعیت کارکنان این دانشگاه را درچارچوب قوانین بهبود بخشد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، دکتر محمدعلی سرلک با عنوان اینکه ارتقای اعضای هیات علمی اولین قدم موثر در ارتقای برند دانشگاه است، افزود: هدف اصلی مدیریت جدید دانشگاه پیام نور، ارتقای برند دانشگاه و کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است به گونه ای که اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان به حضور در دانشگاه پیام نور افتخار کنند.

وی در نخستین نشست با مدیران و کارکنان سازمان مرکزی با عنوان اینکه هدف ما ایجاد رضایت خاطر در نیروی انسانی به معنای اعم کلمه است، افزود: 4 رکن، رضایت کارکنان، رضایت دانشجویان، بهبود فرایندها و عوامل مالی مهم ترین مواردی است که از منظر مدیریت استراتژیک باید به آن توجه کرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور با تاکید بر تحول اساسی در وضعیت رفاهی و خدمات پشتیبانی کارکنان تاکید کرد: مدیریت جدید دانشگاه در نظر دارد وضعیت کارکنان این دانشگاه را درچارچوب قوانین بهبود بخشد.

وی با تاکید بر تکریم کارکنان گفت: همه نقش ها برای ما ارزشمند است. باید از مقابله ها بپرهیزیم. فرهنگ سازمانی مانند هوایی است که استنشاق می کنیم، پس در حاکمیت نگاه انسانی کوشا باشیم.

سرلک در پاسخ به اظهارات کارکنان پیگیری موارد را در دستور کار قرار داد و درخصوص احیای کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد گفت: ایجاد مرکز اسناد و کتابخانه برای  اعضای هیات علمی و دانشجویان به ویژه دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی ضروری است و دراین خصوص حتما پیگیری خواهد شد.

وی در پایان همچنین بر لزوم ایجاد باشگاه رفاهی چندمنظوره کارکنان و کانون صنفی کارکنان در چارچوب قوانین تاکید کرد.

در این مراسم مواردی مانند ترمیم حقوق کارکنان، احیای کتابخانه مرکزی دانشگاه پیام نور، احداث سوله ورزشی ویژه کارکنان سازمان مرکزی، تعاونی مسکن کارکنان، تبدیل وضعیت نیروها و تشکیل کانون صنفی از سوی کارکنان مطرح شد.

نظر شما