شناسهٔ خبر: 27530 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

براد پیت از روی کتاب «بزرگ کوچک» فیلم می‌سازد

براد پیت اقتباس سینمایی تازه‌ای را از کتاب «بزرگ کوچک»مایکل لوئیس ارائه می‌دهد.شرکت فیلم سازی پلان بی تهیه کننده فیلم است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ شرکت فیلم سازی براد پیت سه سال قبل نوول «مانی بال» مایکل لوئیس را نیز تبدیل به یک فیلم سینمایی کرد.به احتمال زیاد،خود پیت هم در این کمدی درام اجتماعی بازی خواهد کرد.وی تا به حال،کریستین بیل و رایان گاسلیگ را برای بازی در آن انتخاب کرده است.

قصه کتاب لوئیس در باره چند آدم مختلف اما مهم است،که در بازار سرمایه مشغول کار هستند و کارهای آن ها تاثیر مهمی بر دنیای اقتصاد می گذارد.

 براد پیت می‌گوید: برای نقش‌های مهم فیلم،قصد دارد از بازیگران مطرح سینما استفاده کند.آدام مک کی که فیلمنامه اقتباسی فیلم را می نویسد،کارگردان آن هم هست.او از چند سال قبل به دنبال کارگردانی داستان لوئیس بود،ولی تهیه کننده‌ای برای آن پیدا نکرده بود.

 به گفته پیت،«بزرگ کوچک» در حال و هوای فیلم اسکاری «ترافیک/قاچاق» ساخته خواهد شد و چند داستان مختلف را با حضور شخصیت های مستقل تعریف خواهد کرد. درام ورزشی و کمدی «مانی بال» در سال 2011 توسط بنت میلر کارگردانی شد.

فیلم با هزینه 50 میلیون دلاری خود،حدود 80 میلیون دلار در سینماهای آمریکای شمالی فروش کرد و برای پیت نامزدی دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را به همراه آورد. این بازیگر و تهیه کننده امیدوار است «بزرگ کوچک» هم موفقیت مشابه‌ای را برای او و شرکت فیلمسازی‌اش تکرار کند.

نظر شما