شناسهٔ خبر: 27539 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

نشر چشمه در لیست ارشاد جای گرفت

فهرست کتاب‌های تصویب شده در پانصد و بیست و هشتمین نشست هیات انتخاب و خرید کتاب اعلام شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ در پانصد و بیست و هشتمین نشست هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت ارشاد 230 عنوان کتاب تازه ناشران را خریداری کرد.

در میان این 230 عنوان کتاب هایی از غلامرضا امامی در 500 نخه با عنوان «خرگوش باهوش» و تعدادی کتاب از نشر بیان به قلم اکرم عزتی قادریان قرار دارد، البته گزیده شناخت نامه قرآن انتشارات دارالحدیث نوشته ححجت‌الاسلام محمدی ری شهری در 500 نسخه هم دیده می شود.

 اتحادیه ابلهان، تاول، ترکیب بندی در سرخ، شبانه‌ها در غیاب احمد شاملو، وارونگی و یه دقیقه حرف نزن هم از نشر چشمه در لیست ارشاد قرار دارد. بر اساس این گزارش، به منظور ایجاد فرصت برابر برای همه کتاب‌های منتشر شده و بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی (اداره کل امور کتاب) و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در  استان‌ها، یک نسخه از هر کتاب چاپ اول، پس از اعلام وصول به دبیرخانه هیات انتخاب و خرید کتاب ارسال می‌شود تا در نشست‌های این هیات درباره خرید آن اعلام نظر شود.

 از این رو، برای طرح کتاب در هیات یاد شده نیازی به مکاتبه یا مراجعه حضوری ناشران نیست. در جلسات هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی علی اصغر محمدخانی، حمیدرضا ارباب سلیمانی، محمدکاظم شمس، محمدعلی مهدوی‌راد، علی شجاعی صائین، علی‌اصغر سیدآبادی، مصطفی امیدی، و علی اوجبی حضور دارند. ناشران می‌توانند برای آگاهی از مصوبات پانصد و بیست‌ و‌ هشتمین نشست هیات انتخاب و خرید کتاب مراجعه کنند.

نظر شما