شناسهٔ خبر: 27574 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«نگاهی انتقادی به برنامه فلسفه برای کودکان از منظر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی» برگزار می‎شود

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی دوازدهمین نشست از سلسه نشست‌های ماهانه: فعالین و مربیان برنامه فلسفه برای کودکان با عنوان «فبک در ترازو (نگاهی انتقادی به برنامه فلسفه برای کودکان از منظر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی)» را برگزار می کند.

فرهنگ امروز: گروه فلسفه و فکرپروری برای کودکان و نوجوانان (فبک) پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی دوازدهمین نشست از سلسه نشست‌های ماهانه: فعالین و مربیان برنامه فلسفه برای کودکان با عنوان «فبک در ترازو (نگاهی انتقادی به برنامه فلسفه برای کودکان از منظر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی)» با حضور دکتر خسرو باقری نوع پرست برگزار می کند.

این نشست در ادامه سلسله نشست های ماهانه فعالین و  مربیان برنامه فلسفه برای کودکان برگزار خواهد شد .که به موضوع،  برنامه فلسفه برای کودکان و نسبت آن با فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی خواهد پرداخت. دکتر خسرو باقری به عنوان یکی از بارزترین چهره ها در زمینه تعلیم و تربیت اسلامی در این نشست انتقاداتی را از این منظر به برنامه فلسفه برای کودکان وارد خواهند کرد و با سایر اعضای گروه فبک و حاضران گفتگو خواهند داشت.

زمان برگزاری سه‌شنبه 7 بهمن 1393 از ساعت 15 تا 17 خواهد بود.

گروه فبک از کلیه مربیان، فعالین و علاقمندان حوزه فلسفه برای کودکان، دعوت کرده است .

 در صورت تمایل به شرکت در این نشست از طریق  شماره تلفن 88046891 - 021 الی 3 داخلی 363 و یا آدرس ایمیل     fabak.93@gmail.comاعلام آمادگی فرمایید.

محل برگزاری: بزرگراه کردستان، خیابان ایرانشناسی (64)، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سالن حکمت.

نظر شما