شناسهٔ خبر: 27636 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تغییرات صداوسیما به گروه فیلم و نمایش شبکه چهار رسید

شبکه چهار سیما دیگر گروه فیلم و نمایش نخواهد داشت و علیرضا اسحاقی مدیر فعلی این گروه نیز به زودی بازنشست می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ با آغاز دوران جدید مدیریت در صداوسیما، اخباری مبنی بر چابک‌سازی این سازمان به وسیله ادغام معاونت‌ها، شبکه‌ها و حذف عناوین و پُست‌های مدیریتی و اداری به گوش می‌رسید که با گذشت بیش از دو ماه از استقرار تیم جدید، رنگ واقیت به خود گرفته‌اند.

از آن جمله امروز یکشنبه ۲۸ دی ماه مطلع شدیم علیرضا اسحاقی مدیر گروه فیلم و نمایش شبکه چهار تا پایان این ماه، بازنشسته می‌شود و پس از رفتن او شبکه چهار دیگر گروه فیلم و نمایش نخواهد داشت.

با تغییر ماموریت شبکه چهار به عنوان شبکه تخصصی علمی و فرهنگی، دیگر این شبکه گروه فیلم و نمایش ندارد و قرار نیست فعالیت نمایشی در این شبکه به انجام برسد.

با این حال اگر تصمیمی مبنی بر ساخت پروژه‌های نمایشی در شبکه چهار وجود داشته باشد نیز این فعالیت‌ها از طریق «اداره کل امور نمایش سیما» با مدیریت محمودرضا تخشید پیگیری خواهد شد.

سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به کارگردانی مسعود کرامتی و محصول گروه فیلم و نمایش شبکه چهار نیز که چند ماهی است ساخت آن به دلیل مشکلات مالی با توقف روبرو شده، تحویل اداره کل امور نمایش سیما شده تا درباره آن تصمیم‌گیری شود.

نظر شما