شناسهٔ خبر: 27641 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعتراف پسر فلج و نویسنده پرفروش کتابی که سراسر دروغ است!

کتاب پرفروش «پسری که از بهشت بازگشت» در سال 2010، داستان خیالی دروغینی است که پسر فلج و پدرش 5 سال بعد از انتشار کتاب به آن اعتراف کردند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ الکس مالارکی در سال ۲۰۰۴ زمانی که ۶ سال بیشتر نداشت در تصادف فلج شده و دو ماه در کما به سر می‌برد. وی پس از به هوش آمدن داستان عجیبی را برای پزشکان و پرستاران می‌گوید که موجب حیرت آن‌ها می‌شود. الکس به آن‌ها می‌گوید در کما که بوده به بهشت می‌رود و با مسیح و نیز شیطان ملاقات کرده است.

بعداً کوین پدر الکس داستان رفتن به بهشت الکس را نوشته و کتاب در سال ۲۰۱۰ راهی بازار شده و پرفروش می‌شود.

آن زمان کتاب سروصدای زیادی به پا کرد و الکس نوشت که دروازه‌های بلند سفیدرنگ بهشت را دیده و به ملاقات مسیح شتافته است!

اما اینک الکس ۱۶ ساله با ارسال نامه‌ای به ناشران اعتراف کرده که به بهشت نرفته و تمام ماجرا دروغین بوده و صرفاً خیال‌پردازی‌های وی بوده تا جذابیت ایجاد کند. وی افزود هرگز انجیل نخوانده و متوجه شده ناشران از دروغ وی پول زیادی برای خودساخته‌اند. الکس در نامه خود به ناشران مسیحی تاخته و گفته مردم فقط باید انجیل بخوانند نه چنین کتاب‌هایی که دروغی بیش نیست!

مادر الکس که از کوین جداشده می‌گوید پسرش هیچ پولی بابت فروش کتاب دریافت نکرده است! و ناشران پولی به الکس نداده‌اند. این در حالی است که کتاب The Boy Who Came Back From Heaven  سود زیادی را به جیب ناشران ریخته و یکی از پرفروش‌های نیویورک‌تایمز بوده است.
بسیاری از ناشران مذهبی با دیدن نامه، فروش کتاب را متوقف کرده‌اند.

نظر شما