شناسهٔ خبر: 27642 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هفته پایانی اجرای همه دزدها که دزد نیستند

نمایش 'همه دزدها که دزد نیستند ' به کارگردانی «امین میری» تنها تا پایان این هفته در پردیس کورش روی صحنه می رود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ 'همه دزدها که دزد نیستند ' تنها تا پایان جمعه سوم بهمن ماه هر شب ساعت هشت پذیرای مخاطبان خواهد بود .

'همه دزد ها که دزد نیستند ' نخستین نمایش حرفه ای است که در سالن تئاتر مجتمع کورش روی صحنه می رود و در هفته های گذشته با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

علاقه مندان می توانند بلیت اینترنتی این نمایش را از پایگاه های اینترنتی تیوال ( tiwall.com )، سینما تیکت (cinematicket.org) و پردیس کورش (www.kouroshcineplex.com) تهیه کنند.


نمایش مستند «جایی برای زندگی» در خانه هنرمندان ایران 

فیلم مستند «جایی برای زندگی» ساخته محسن استاد علی در خانه هنرمندان ایران به نمایش در می آید. 

به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، فیلم مستند «جایی برای زندگی» به تهیه کنندگی محسن استادعلی و نسرین عبدی و به کارگردانی محسن استاد علی سه شنبه 30 دی ساعت 18 در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران روی پرده می رود و سپس نشست نقد و بررسی آن به همت انجمن تهیه کنندگان سینمای مستند ایران برگزار می شود. 

مستند «جایی برای زندگی» نگاهی به زندگی مردانی دارد که به دلایل گوناگون از خانه و خانواده خود دور افتاده اند و شرایط زندگی در شهر تهران، این گروه از مردان را در مکانی گرد هم آورده است. فضای فیلم بیشتر در پانسیونی که این مردان درآن ساکن شده بودند می گذرد. 

در این مستند خبری از مصاحبه نیست، فیلم به راحتی مخاطبان را وارد زندگی این افراد می کند و به واقع فیلم مخاطبان را در کنار این افراد و پای گفت وگوی آنها می نشاند و شاید این یکی از دلایل جذابیت فیلم برای تمام اقشار مخاطب خود است. 

مستند «جایی برای زندگی» تاکنون برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی مستند از سی و دومین جشنواره فیلم فجر و تندیس بهترین کارگردانی مستند بلند و بهترین تدوین از شانزدهمین جشن خانه سینما شده است. این فیلم همچنین نامزد بهترین فیلم مستند سی و دومین جشنواره فیلم فجر، بهترین فیلم، تصویر و صدا از شانزدهمین جشن خانه سینما بوده است. 

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند سه شنبه 30 دی ساعت 18 به تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران به نشانی خیابان آیت الله طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر مراجعه نمایند. حضور در این برنامه آزاد و رایگان است. 

نظر شما