شناسهٔ خبر: 27721 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رییس سازمان سینمایی: فیلم حاشیه دار در جشنواره سینمایی فجر نداریم

رییس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه امسال در جشنواره، فیلم حاشیه دار نداریم، گفت: برخی از فیلم ها مجوز نمایش موقت دارند و پس از جشنواره دوباره باید بازبینی شوند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، حجت الله ایوبی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام» در جمع خبرنگاران درمورد این ویژه برنامه اظهار داشت: این برنامه به تبلیغ فیلم ها و به بهتر دیدن شدن آنها کمک می کند، بنابر این برای ما هم جذاب است.

وی با اشاره به نام این ویژه برنامه - یک فیلم، یک سلام- افزود: دولت تدبیر و امید، دولت لبخند، امید و سلام است، بنابر این عنوان این ویژه برنامه برای ما بسیار دوست داشتنی است.

ایوبی ادامه داد: ما هم به همراه این برنامه به همه سینماگران فیلم ها، مخاطبان سینما و به زندگی سلام می کنیم.

وی در بخش دیگری با اشاره به کمبود بودجه در حوزه سینمایی کشور، گفت: بودجه ای که برای فارابی در نظر گرفته شده به حد ساخت دو فیلم هم نیست.

ایوبی افزود: بودجه ای که برای سال آینده سینمای کشور اختصاص یافته واقعا پاسخگوی نیازها نیست، اما مسوولین و اهالی سینما مشکلات مردم را درک می کنند.

وی با اشاره به اینکه ایرانیان همواره با اتکا به هوش و ذکاوت خود کارهای سخت را به سرانجام رسانده اند اظهار کرد: امیدوارم سال آینده سینمایی کشور نیز برای سینمای ما سالی موفق باشد.

رییس سازمان سینمایی همچنین گفت: وقتی بودجه سینمایی کشور کم شود، عملا زرق و برق فیلم ها نیز از بین خواهد رفت.

ایوبی در پاسخ به پرسش خبرنگاری درمورد انتصاب معاون نظارت و ارزشیابی گفت: با چند تن از دوستان صحبت کرده ایم و به زودی که به نتیجه نهایی برسیم آن را اعلام خواهیم کرد.

ویژه برنامه یک فیلم، یک سلام با هدف کمک به بهتر دیدن شدن فیلم های جشنواره فجر از چهارشنبه هفته گذشته آغاز و تا فردا سه شنبه 30 دی ماه در پردیس گالری ملت برگزار شده است.

نظر شما