شناسهٔ خبر: 27850 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دیدار معاون فرهنگی وزیر ارشاد با نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس شورای اسلامی

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ دکترسیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
در این نشست، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اقلیت‌های دینی، به برخی از مسائل و موانع پیش‌روی فعالیت‌های فرهنگی اقلیت‌ها اشاره کردند که معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد نیز قول بررسی و پیگیری این موضوعات را داد.
 
صالحی در این جلسه، بیان کرد: اقلیت‌های دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران از احترام و جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و عزم دولت بر این است که آنها در اجرای مناسک دینی و شرعی خود طبق قوانین حاکم بر کشور از آزادی کامل برخوردار باشند.
 
در این جلسه «روبرت بگلریان» نماینده ارامنه جنوب ایران، «اختیاری» نماینده زرتشتیان، «یوناتن بت کلیا» نماینده آشوریان و کلدانیان در مجلس شورای اسلامی، «سیامک مره صدق» نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی، «علی فریدونی» مدیر کل دفتر مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت ارشاد و «داریوش رضوانی» معاون دفتر مجامع «سعید تقوی» رییس اداره ادیان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و «علی علیپور» معاون ادیان و اقلیت‌های دینی دفتر مجامع حضور داشتند.

نظر شما