شناسهٔ خبر: 27854 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«فکر فلسفی در گستره هنر» ضیمران به چاپ رسید

کتاب «فکر فلسفی در گستره هنر» تالیف محمد ضیمران جدیدترین کتاب منتشر شده در نشر پایان است. علیپور مدیر این نشر گفت که تا پایان سال نشر «پایان» دیگر کتابی منتشر نخواهد کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ محمدحسن علیپور، مدیر نشر پایان عنوان کرد: نشر پایان به تازگی سه کتاب جدید منتشر کرده است. «فکر فلسفی در گستره هنر» تالیف دکتر محمد ضیمران یکی از این کتاب‌هاست.
انتشار آخرین کتاب نشر «پایان» تا پایان سال/ «فکر فلسفی در گستره هنر» ضیمران به چاپ رسید
وی افزود: «از مهدی بازرگان تا حسن روحانی: کابینه‌ها در جمهوری اسلامی ایران» نوشته محمود فاضلی بیرجندی و «دموکراسی و جامعه باز» نوشته م. علیپور، دیگر کتاب‌های تازه منتشر شده نشر پایان است.

علیپور همچنین درباره وضعیت نشر پایان گفت: نشر پایان امسال (۱۳۹۳) وضعیت چندان مناسبی نداشت. این سه کتاب جدید را هم با زحمت بسیار توانستیم روانه کتابفروشی‌ها کنیم. نخریدن کتاب توسط مردم مهم‌ترین دلیل برای وضعیت نامناسب نشر پایان و دیگر ناشران در سال ۹۳ است. باید اشاره کنم که تا پایان سال ۹۳ ما دیگر توانایی چاپ کتاب نداریم.

مدیر نشر «پایان» در پایان گفت: شهرکتاب ابن‌سینا واقع در شهرک غرب، به مناسبت انتشار کتاب‌های جدید نشر پایان، میز جداگانه‌ای را برای این کتاب‌ها اختصاص داده و با تخفیف ویژه‌ای آن را عرضه کرده است.

«فکر فلسفی در گستره هنر» محمد ضیمران با شمارگان هزار نسخه، ۲۶۴ صفحه و بهای ۱۷ هزار تومان از سوی نشر پایان منتشر شده است. فایل pdf نخستین صفحات کتاب از این نشانی در دسترس است.

نظر شما