شناسهٔ خبر: 27879 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جیمزپترسون و اولین کتاب خودتخریبی جهان

رمان «کارآگاه خصوصی وگاس» نوشته جنایی نویس مشهور آمریکایی – جیمز پترسون- با تبلیغات زیرکانه‌ای تحت عنوان اولین کتاب خودتخریبی جهان راهی بازار می‌شود.

 جیمزپترسون و اولین کتاب خودتخریبی جهان  / شام 300 هزار دلاری با پادشاه جنایی نویسان!

به گزارش فرهنگ امروز به نقد از ایبنا؛ کتاب Private Vegas به پیشنهاد بازاریاب جیمز پترسون  با مسئولیت سوزان هولدن، قرار است 24 ساعت به صورت رایگان قابل دانلود شود. هم‌زمان یک نسخه از این کتاب نیز به قیمت 198 هزار پوند (300 هزار دلار) به یک فرد علاقه‌مند فروخته می‌شود و در عوض این افتخار نصیبش می‌شود که 5 بار با جیمز پترسون به صورت خصوصی روی قایق تفریحی خصوصی شام بخورد، یک دوربین مطلا از وی بگیرد و دو شب نیز در هتل لوکس اقامت گزیند.

علاقه‌مندان به دانلود رایگان کتاب باید به سایت ویژه این کار (www.selfdestructingbook.com) مراجعه کنند تا نحوه دسترسی  و دانلود را بیابند.

سوزان هولدن می‌گوید نویسنده مطمئن است که مشتری پیدا خواهد شد و خیلی تعجب نخواهد کرد اگر یکی از دوستانش مترصد خرید 300 هزار دلاری یک نسخه از کتابش باشد! سوزان می‌افزاید او مردی است که از بالا به زمین آمده است، میلیون‌ها طرفدار دارد و می‌تواند همه چیز را تغییر دهد، و این می‌تواند سرگرم‌کننده باشد!

جیمز پترسون،ثروتمندترین نویسنده حال حاضر جهان که بیش از 2 میلیارد دلار از بابت فروش کتاب‌هایش درامد کسب کرده، آن‌قدر ثروتمند شده که دیگر به پول فکر نکند، در عوض نقشه‌های جدیدی که اطرافیان برایش می‌کشند، در نوع خود جالب و سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد.

نویسنده اهل فلوریدا، رئیس پیشین آژانس تبلیغاتی جی. والتر تامسون، و کسی که بازاریابی را در مدرسه هاروارد خوانده، هرگز هیچ فرصتی را برای به حداکثر رساندن درآمد بالقوه خود از دست نداده است!

جیمز پترسون با به خدمت گرفتن نویسندگان شبح / ghost-writers تیمی کامل ساخته تا با تشریح طرح‌های خود ، داستان‌ها را پشت سر هم به صورت قطاری منتشر کند و آن‌ها نیز برای کسب اعتبار و مشارکت در نوشتن با پترسون در خدمت وی آمده‌اند و باعث شده‌اند تا 68 پرفروش 5 سال گذشته را به وی و خودشان تقدیم کنند!

نویسنده 67 ساله که سال گذشته بیش از 14 عنوان کتاب راهی بازار کرد با دادن کد به 1000 خواننده به آن‌ها اجازه خواندن در عرض 24 ساعت را خواهد داد و بعد از گذشت 24 ساعت فایل دیجیتالی محو خواهد شد و وی اسم آن را گذاشته است: اولین کتاب خودتخریبی جهان!

وی سال گذشته 1 میلیون دلار به کتاب‌فروشی‌های مستقل امریکا به صورت آگهی تبلیغاتی کمک کرد تا دولت را ترغیب کند تا به کتاب‌فروشی‌های مستقل کمک کند. همچنین 250 هزار پوند نیز به کتاب‌فروشی‌های انگلیس کمک مالی کرد تا بخش ادبیات کودک را توسعه دهند.

گفته می‌شود جیمز پترسون از بابت 300 میلیون دلار ناشی از فروش کتاب‌هایش حدود 100 میلیون دلار کاسبی کرده است و در سال 2009 از بابت بستن قرارداد 17 کتابش با انتشارات اشت، 150 میلیون دلار دریافت کرد.

نظر شما