شناسهٔ خبر: 28034 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تصویربرداری «آن دو ساعت» با موضوع زندگی امام‌خمینی(ره) به پایان رسید

تهیه‌کننده مستند سینمایی «آن دو ساعت» گفت: تصویربرداری این فیلم داستانی روز گذشته در با بازی در لوکیشن خیابانی به پایان رسید.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ مسعود ردایی تهیه‌کننده مستند سینمایی «آن دو ساعت» از پایان تصویربرداری فیلم مستند سینمایی «آن دو ساعت» در روز گذشته خبر داد و گفت: بازی عمار تفتی در این فیلم به عنوان تنها بازیگر کار با بازی در لوکیشن خیابانی به پایان رسید.

وی افزود: تصویربرداری این فیلم مستند در لوکیشن‌های عشرت‌آباد، ولنجک، بهشت‌زهرا (س)، مرزداران، فرودگاه مهرآباد و سکانس‌هایی را در سطح شهر و خیابانی داشتیم که انجام شد و به پایان رسید.

تهیه‌کننده «آن دو ساعت» تصریح کرد: در حال حاضر با پایان تصویربرداری این کار، مراحل فنی و تدوین آن در حال انجام شدن است.

در خلاصه ى این مستند سینمایی ۵۷ دقیقه‌اى آمده است: «آن دو ساعت» به واکاوى ناگفته‌هاى حوادث پرشور و التهاب ورود حضرت امام خمینى (ره) به میهن اسلامى مى‌پردازد. در این مستند سینمایى خبرنگار یکى از روزنامه‌ها در پى کشف این ناگفته‌ها و تهیه گزارش از زمانى است که امام خمینى (ره) پس از سخنرانى در بهشت زهرا (س) با هلى‌کوپ‌تر به مکانى نامعلوم عزیمت مى‌نماید که هیچکس از آن مطلع نیست و ساعاتى کمیته استقبال و همراهان امام موضوع را با التهاب و نگرانى دنبال مى‌کنند و....

به گفته ردایی در ساخت مستند سینمایی «آن دو ساعت» از همکارى دفتر تنظیم و نشر آثار امام، سازمان صدا و سیماى جمهورى اسلامى، مرکز اسناد انقلاب اسلامى، مرکز تحقیقات و مطالعات ارتش جمهورى اسلامى، سازمان سینمایى وزارت ارشاد و مرکز گسترش سینماى مستند و تجربى استفاده شده است.

تهیه کنندگى این مستند سینمایی بر عهده ى مسعود ردایی، مجرى طرح احسان رجبى و کارگردان آن مهرداد غفارزاده است.

در «آن دو ساعت» عمار تفتى در قالب خبرنگار روزنامه به ایفاى نقش مى پردازد.

نظر شما