شناسهٔ خبر: 28079 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

فروش اینترنتی مستند «گام نهایی» و «ضلع غربی ساختمان پزشکان» در سینمامارکت

مستندهای «گام نهایی» و «ضلع غربی ساختمان پزشکان» در فروشگاه اینترنتی سینمامارکت به فروش می رسد.

فرهنگ امروز: مخاطبان برای خرید این دو مستند و دیگر آثار این فروشگاه اینترنتی می توانند به فروشگاه سینمامارکت به آدرس cinemamarket.ir  رجوع کنند.

مستند «ضلع غربی ساختمان پزشکان» به کارگردانی سیداحسان باقری، با دغدغه ارزیابی فرهنگی آثار طنز تلویزیونی و تأثیر آن بر تغییر ذائقه و سبک زندگی مخاطب تولید شده است و به عنوان نمونه به بررسی سریال «ساختمان پزشکان» به نویسندگی پیمان قاسم خانی و کارگردانی سروش صحت می پردازد.

مستند «گام نهایی» به کارگردانی  سیدمحمدعلی صدری‌نیا و سیدمحمدحسین میری و تهیه کنندگی امین حسنی روایتی است از سیر پرونده هسته ای ایران در دهه گذشته و به ویژه بررسی توافقنامه ژنو و گام نهایی این توافقنامه. در این مستند با چهره ها و اساتید دانشگاه از جریانات سیاسی مختلف از جمله دکتر سعید زیباکلام، حجت السلام دکتر نبویان،  گفتگوهایی جذاب صورت گرفته شده است. این مستند اخیرا و در پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار توانست فانوس بهترین فیلم در بخش نقد درون گفتمانی را از آن خود کند.

سینمامارکت، فروشگاهی اینترنتی است که در راستای حمایت و تشکیل‌ شبکه فروش محصولات رسانه‌ای فرهنگی راه اندازی شده است و به توزیع و فروش محصولات رسانه ای مختلف می پردازد. 

نظر شما