شناسهٔ خبر: 28144 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت نام دانشگاه امام صادق (ع) برای سال آینده از 9 دی

ثبت نام گزینش دانشگاه امام صادق (ع) برای سال تحصیلی ۹۴-۹۵ از تاریخ ۹ بهمن ماه سال جاری آغاز می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، ثبت نام گزینش دانشگاه امام صادق (ع) برای سال تحصیلی ۹۴-۹۵ در 2 مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی از ۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۳ آغاز می شود.

دانشگاه امام صادق (عليه‌السلام)، بر اساس اهداف متعالي خود و با امتياز وزارت علوم، تحقيقات و فناوري برای سال تحصيلی 95-94 در دوره‌هاي کارشناسي ارشد پيوسته ويژه برادران در 8 رشته و کارشناسي ويژه خواهران در 4 رشته دانشجو  می پذیرد.

رشته های مقطع کارشناسی ارشد آقایان شامل فقه و مباني حقوق اسلامي، فقه و مباني حقوق اسلامي، فلسفه و كلام،  علوم قرآن و حديث، معارف اسلامي و اقتصاد، معارف اسلامي و حقوق - حقوق خصوصي، معارف اسلامي و حقوق - حقوق جزا، معارف اسلامي و حقوق- حقوق عمومي، معارف اسلامي و علوم سياسي، معارف اسلامي و فرهنگ و ارتباطات- مطالعات سياستگذاري، معارف اسلامي و فرهنگ و ارتباطات - مطالعات حقوقي، معارف اسلامي و مديريت - مديريت مالي، معارف اسلامي و مديريت - مديريت بازرگاني، معارف اسلامي و مديريت - مديريت صنعتي، معارف اسلامي و مديريت - مديريت دولتي است.

رشته های مقطع کارشناسی بانوان شامل فقه و حقوق اسلامي، فلسفه ‌و كلام اسلامي، معارف اسلامي و علوم تربيتي، حقوق است.

متقاضیان برای ثبت نام به آدرس http://gzn1.isu.ac.ir مراجعه و ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و رشته های اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نظر شما