شناسهٔ خبر: 28210 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

پوشش در دانشگاه‎ها در «حذف و اضافه» این هفته

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» در سی امین قسمت خود به موضوع داغ و جذاب «حجاب» ورود می کند و ابعاد دانشگاهی آن را به بحث و بررسی می گذارد.

فرهنگ امروز: این برنامه که پنج شنبه این هفته ۹ بهمن ماه رأس ساعت ۱۵:۳۰ به طور زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود، در دو بخش مجزا با حضور پروفسور محسن صادقی و تشکیل یک میزگرد دانشجویی با تمرکز بر روی مسئله حجاب و ضوابط پوشش در دانشگاه ها، هنجارها و ناهنجاری های آن و ضوابط قانونی این پدیده می پردازد.

«حذف و اضافه» برای این منظور از چند وجه به مسئله حجاب ورود می کند. یک از منظر فطرت و ذات، دوم از منظر قوانین تطبیقی در دانشگاه های دنیا، سوم از منظر ارتباطات اجتماعی و بافت فضای سنتی جامعه و چهارم از منظر قوانین، ساختارهای حاکمیتی و سلیقه ها و شیوه برخورد با مقوله بی حجابی و بد حجابی در جامعه و به خصوص فضای دانشگاهی.

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیما است که به مؤلفه‌های دانشگاه طراز انقلاب اسلامی و بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌پردازد. مخاطبین برای بیان دغدغه ها و مشکلات خود می توانند به شماره ۲۰۰۰۰۳۶۰ و یا ایمیل daneshgah@tv۳.ir پیام ارسال کنند.

نظر شما