شناسهٔ خبر: 28258 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تعیین دقیق سرانه فرهنگی دانشجویان برای اولین بار

معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت علوم گفت: برنامه های فرهنگی دانشجویان باید مورد حمایت دانشگاه ها قرار بگیرد و البته معنی آن این نیست که دانشگاه ها بتوانند هزینه همه فعالیت فرهنگی را پرداخت کنند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سید ضیا هاشمی با اشاره به سرانه فرهنگی دانشجویان گفت: اتفاقی که سالجاری رخ داد این بود که سرانه فرهنگی دانشگاه ها مشخص شد و مدیریت دانشگاه ها دقیقا می دانند که سرانه دانشجویی در دانشگاهشان چقدر است و البته متناسب با نوع دانشگاه عدد این سرانه فرهنگی دانشجویان متفاوت است.

وی افزود: این تفاوت در عدد سرانه دانشجویی تبعیض نیست، بلکه ممکن است امکانات و نوع فعالیت فرهنگی دانشگاه ها با هم متفاوت باشد و ما تاکید داریم که متناسب با علاقه مندی و انگیزه هایی که هست برنامه های فرهنگی دانشجویان مورد حمایت دانشگاه قرار بگیرد و البته معنی آن این نیست که هزینه همه فعالیت فرهنگی را دانشگاه بتواند پرداخت کند ولی در حد توان و امکانات باید حمایت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در خصوص تازه ترین اقدامات در حوزه فرهنگی دانشجویان گفت: اتفاقای که امسال رخ داده این بوده که سرانه فرهنگی دانشگاه ها در همه دانشگاه ها نسبت به قبل مشخص تر شده است.

نظر شما