شناسهٔ خبر: 28364 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فیلم‌های فجر در سینمای ارشاد تهران اکران می‌شوند/ آغاز با «بدون مرز»

سالن سینمایی اداره‌کل ارشاد استان تهران همزمان با برگزاری سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، 33 اثر از جشنواره را طی 11 روز برای مسئولان شهری، متولیان فرهنگی و مردم اکران می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ به گفته‌ی محمدحسین اسماعیلی معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران سالن سینمایی این اداره‌کل سال 92 و همزمان با برگزاری سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تجهیز و دیجیتالی شد و با ظرفیت 200 صندلی پذیرای اکران آثار دوره گذشته جشنواره بود.

طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است همزمان با برگزاری سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، 33 فیلم حاضر در این دوره از جشنواره طی 11 روز و در 3 سانس روزانه 17، 19 و 21 اکران شوند که این برنامه از روز یکشنبه 12 بهمن‌ماه اجرایی شده است. 

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اشاره به رایگان بودن بلیت اکران فیلم‌های جشنواره سی و سوم فیلم فجر در سالن سینمایی اداره‌کل ارشاد تهران، مسئولان شهری، متولیان فرهنگی و علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های جشنواره فجر را به عنوان گروه مخاطبان این سالن سینمایی اعلام کرد. البته این بلیت‌ها توسط اداره ارشاد خریداری شده و توسط این اداره به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

سالن سینمای اداره‌کل ارشاد استان تهران که در منطقه سعادت آباد تهران، بلوار دریا، خیابان شهید مطهری، مجتمع «رسول مهر» واقع شده است، در روز یکشنبه 12 بهمن‌ماه به نمایش فیلم‌های «بدون مرز» به کارگردانی امیرحسین عسگری، «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد مؤتمن و «خانه دختر» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی به ترتیب در سانس‌های 17، 19 و 21 می‌پردازد.

نظر شما