شناسهٔ خبر: 28393 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهلت ثبت نام وام های تحصیلی دانشگاه شهید بهشتی تا 22 بهمن ادامه دارد

ثبت نام وام های تحصیلی در نیمسال دوم 94-93 دانشگاه شهید بهشتی تا 22 بهمن ادامه دارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، کلیه دانشجویان متقاضی وام تحصیلی، تا 22بهمن 93 فرصت دارند تا درساعات اداری به کارشناسان رشته های خود، مستقر در اموردانشجویی دانشگاه مراجعه کرده و تقاضای خود را ثبت کنند.

شرایط عمومی دریافت وام

اولویت نیازمالی، عدم استفاده از وام یا بورس تحصیلی، عدم اشتغال به کار در زمان دریافت وام دانشجویی، مشروط نبودن در دو نیمسال متوالی و عدم تعلق وام به دانشجویان درمرخصی تحصیلی از جمله شرایط عمومی دریافت وام تحصیلی است .      

دانشجویان مشمول دریافت وام

دانشجویان کارشناسی ورودی مهر 90 به بعد، دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته ورودی مهر92 به بعد و دانشجویان دکتری تخصصی ناپیوسته غیربورسیه ورودی مهر90 به بعد مشمول دریافت وام هستند.

براساس این گزارش، دانشجویانی که درترمهای قبل از وام دانشجویی استفاده کرده ولکن تاکنون مدارک مورد نیاز را تحویل نداده اند، باید کلیه مدارک مربوط را به همراه داشته باشند.

دانشجویان متقاضی وام مسکن (ویژه روزانه)، باید دارای اجاره نامه معتبر با کد رهگیری بوده و اصل و فتوکپی آن را به هنگام درخواست وام ارائه نمایند. بعلاوه ارائه برگ عدم استفاده از خوابگاه نیزضروری است.

با توجه به ابلاغ اعتبار از سوی صندوق رفاه، تکمیل برگ درخواست وام و مدارک می بایست درموعد تعیین شده انجام پذیرد و پس از اتمام مهلت مقرر، پذیرش تقاضای وام مقدور نخواهد بود.

دانشجویانی که در طول تحصیل از ودیعه مسکن بهره مند شده اند، نمی توانند از وام مسکن ترمی استفاده کنند.

اخذ فرم از دانشجو، صرفا جهت بررسی شرایط متقاضی توسط مدیریت امور دانشجویی برای پرداخت وام بوده و عملا هیچگونه تعهدی برای پرداخت آن ایجاد نمی کند.

ارسال به

 

    نظر شما