شناسهٔ خبر: 28419 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سیدضیاءالدین دری: نمی‌دانم طرح‌هایم را به چه کسی ارایه دهم!

سیدضیاءالدین دری با اشاره به طرح‌های خود در حوزه‌ی تلویزیون از اینکه کسی پاسخگوی او نیست سخن گفت و اینکه حتی نمی‌داند طرح‌های خود را باید به کجا ارائه دهد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سیدضیاءالدین دری درباره فعالیت خود در این روزها بیان کرد: این روزها بیشتر در خانه هستم چون مدیران جدید هیچ تلفنی را جواب نمی دهند. ما مشکلات شخصی داریم که عامل آن تلویزیون و البته مدیریت سابق است؛ مشکلاتی که پیامد 12 سال کار ماست، کاری که حدود 19 ماه از پخش آن می گذرد و اگرچه ما سعی می کنیم سکوت کنیم اما کسی پاسخگو نیست.

وی ادامه داد: تلویزیون رسانه ملی است و اهالی هنر باید در آن کار کنند. ما تولیدکنندگان هم کار خود را انجام می دهیم و نمی توانیم از تلویزیون ببریم البته اگر مسئولان این رسانه بخواهند و پاسخگو باشند.

طرح های بسیاری دارم اما اصلا نمی دانم آنها را باید به چه کسی ارایه دهم

کارگردان سریال «کلاه پهلوی» با اشاره به طرح هایی که برای ساخت دارد، گفت: من طرح های بسیاری دارم اما اصلا نمی دانم آنها را باید به چه کسی ارایه دهم چون همانطور که گفتم هیچ کس جواب ما را نمی دهد. من با بسیاری از مسئولان دوستم و زمانیکه به آنها پیامک می دهم در وهله اول جواب می دهند و بعد دیگر تمام می شود. درواقع بعد از آن دیگر جواب نمی دهند تا خود شما شرمنده شوید و دیگر تماسی نگیرید. با این حال فکر می کنم جز رییس سازمان صداوسیما که مسئولیت های سیاسی و مهم خود را دارد سایر مقام های ارشد نمی توانند ما را نپذیرند و اصلا خودشان باید پیگیر باشند و دیگر این ما نیستیم که باید بعد از سال ها کار و تلاش در سازمان پشت‌درهای این سازمان این طرف و آن طرف برویم.ضیاءالدین دری

وی ادامه داد: اگرچه من الان قضاوتی ندارم. ما در وهله اول امیدمان به خداست و مدیران جدید از جمله پورمحمدی را قبول داریم، اینها حتما فکرهایی دارند و جلساتی را برگزار می کنند اما این میزان سکوت بی سابقه است. 

مدیران سازمان در حال حاضر سکوت کرده اند و معلوم نیست چه برنامه هایی دارند

کارگردان «کیف انگلیسی» در ادامه با اشاره طرح هایی که برای تولید داشته است، یادآور شد: ما به فراخور حال خود کارهایی داریم اما بستگی دارد به اینکه بدانیم رسانه نگاهش به چه سمت است. برنامه هایی در صداوسیما هست مثل آموزش آشپزی، مسابقه و برنامه های خانوادگی که طبق روال انجام می شود اما ویترین رسانه بخش نمایشی آن است که در همه جای دنیا روی آن برنامه ریزی می شود و این همان چیزی است که خانواده ها را دور هم جمع می کند.

وی اضافه کرد: مدیران سازمان در حال حاضر در این باره سکوت کرده اند و معلوم نیست چه برنامه هایی دارند درحالیکه ما سال ها در این رسانه مشغول به کار بوده ایم و باید مسئولان در این باره با ما حرف بزنند. ممکن است همکاران جوان تر ما پشت در اتاق منتظر بمانند تا حرف هایشان را بیان کنند اما ما دیگر بعد از سال ها کار نمی توانیم چنین عمل کنیم.

این کارگردان در پایان با بیان اینکه مدیران باید شفاف مواضع خود را مطرح کنند، گفت: همه ما رزومه هایی داریم و افراد شناخته شده ای هستیم. یک مدیر این حق مسلم را دارد که بگوید من نمی خواهم با بعضی کار کنم. زمانی که تلویزیون هیچ چیز برای پخش کردن نداشت ما آن را راه انداختیم و با برنامه های متنوع جذابش کردیم و این رسانه را مخالف تمام رسانه های دنیا سازمان دهی کردیم و حالا مدیران نباید زمانی که شما می خواهید با آنها صحبت کنید ما را بی جواب بگذارند.

نظر شما