شناسهٔ خبر: 28521 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

«حذف و اضافه» بررسی می کند؛

پیشرفت های ایران در صنعت هوافضا

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» در سی ویکمین قسمت خود به مناسبت فرارسیدن 14 بهمن ماه روز ملی فناوری فضایی، به بررسی صنعت فضایی ایران می پردازد.

فرهنگ امروز: این برنامه که پنج شنبه این هفته 16 بهمن ماه رأس ساعت 16:30 به طور زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود، در دو بخش مجزا با حضور دکتر محمد مهدی نژاد، مشاور رئیس کل ستاد مشترک نماینده دولت و تشکیل یک میزگرد دانشجویی با تمرکز بر روی پیشرفت های ایران در صنعت هوافضا، به بررسی علت تاسیس آن و چرایی تحولات اخیر سازمان فضایی ایران می پردازد.

«حذف و اضافه» در این برنامه در پی پاسخ این سوال است که آیا صنعت فضایی برای ایران اقتدارآفرین است؟ پیشرفت های صورت گرفته چه بوده و امروز در چه جایگاهی قرار داریم؟ نحوه شکل گیری، علت تاسیس و انحلال سازمان فضایی چه بوده و با چه برآوردی این پیشینه از بین می رود؟

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیما است که به مؤلفه‌های دانشگاه طراز انقلاب اسلامی و بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌پردازد. مخاطبین برای بیان دغدغه ها و مشکلات خود می توانند به شماره 1000390 و یا ایمیل daneshgah@tv3.ir پیام ارسال کنند.

نظر شما