شناسهٔ خبر: 28534 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تحصیل دانشجویان عراقی در دانشگاه امیرکبیر از مهرماه سال آینده

رئیس پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: طبق تفاهم نامه ای که این دانشگاه با دانشگاه جامعه الاسلامی نجف منعقد کرده قرار است 15 دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه از مهرماه سال آینده در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه تحصیل دهند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ دکتر ابوالقاسم مسگرپور طوسی در مراسم امضا قرداد اجرایی تفاهم نامه میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و جامعه الاسلامی نجف، افزود: سال گذشته میان دانشگاه های صنعتی امیرکبیر و جامعه الاسلامی نجف تفاهم نامه همکاری امضا شد که اکنون قرارداد اجرایی سازی این تفاهم نامه به امضا رسید.

 

وی خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه در زمینه های مختلف تبادل استاد و دانشجو، برگزاری کنفرانس های مشترک و تدوین مقالات مشترک به امضا رسیده است.

 

رئیس پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: اولین گام اجرایی سازی این تفاهم نامه ادامه تحصیل دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه جامعه الاسلامی نجف در دانشگاه صنعتی امیرکبیر است که از مهرماه سال آینده حدود 15 دانشجو این دانشگاه برای ادامه تحصیل به دانشگاه صنعتی امیرکبیر می آیند.

 

مسگرپور طوسی اضافه کرد: دانشگاه جامعه الاسلامی نجف دارای رشته های مهندسی مکانیک و کامپیوتر است اما دانشجویان این دانشگاه می توانند در رشته های مختلف دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه تحصیل دهند.

 

وی بیان داشت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تلاش است تا دیگر مفاد این تفاهم نامه را که برگزاری کنفرانس های مشترک و تدوین مقالات علمی مشترک نیز به مرحله اجرا برساند.

نظر شما