شناسهٔ خبر: 28545 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حاشیه‌های سومین روز کاخ جشنواره‌ی فجر

سومین روز نمایش فیلم‌ها در برج میلاد کاخ جشنواره فیلم فجر، با تقدیم فیلم اول به علی حاتمی و رسول ملاقلی‌پور آغاز شد و با صحبت‌های خسرو سینایی به پایان رسید.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ «مرگ ماهی» اولین فیلم روز سوم بود که روح الله حجازی پیش از آغاز فیلمش را در حضور لیلا حاتمی به زنده‌یاد حاتمی و ملاقلی‌پور که پیش از این فیلم‌های «مادر» و «میم مثل مادر» را با محوریت مادر ساخته‌اند، تقدیم کرد.

 

امیر جعفری و لیلا حاتمی برای دیدن بازی همسرانشان ریما رامین‌فر و علی مصفا در سالن حضور داشتند.

«بختک» مستند روز سوم بود که در سالن اصلی به نمایش درآمد و با توجه به نمایش‌های متعددی که این فیلم پیش از این داشته است، صندلی‌های خالی زیادی به چشم می‌خورد.

علیرضا رضاداد دبیر جشنواره روز گذشته در سالن همایش های میلاد حضور پیدا کرد و ضمن بازدید از بخش های مختلف، دقایقی نیز به تماشای «بختک» نشست.

بابک حمیدیان و سحر دولتشاهی بازیگران دو فیلمه روز سوم بودند که مشترکا دو فیلم «مرگ ماهی» و «شکاف» از آنها به نمایش درآمد.

حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی هم روز سوم به کاخ جشنواره آمد و ضمن بازدید از بخش های مختلف به تماشای فیلم «شکاف» نشست.

در تیتراژ پایانی فیلم «تگرگ و آفتاب» عنوان برداشتی آزاد از «داش آکل» صادق هدایت با واکنش تماشاگران همراه شد.

از چهره های جدیدی که روز گذشته در جشنواره دیده شدند می توان به حمید فرخ نژاد، محمد رضا هنرمند، ناصر شفق، محمد سلوکی،همایون ارشادی، حسین ترابی، حسین پارسایی، محمد مهدی طباطبایی نژاد و وحید موساییان اشاره کرد.

کامران نجف زاده هم برای دیدن بازی پسرش در فیلم «شکاف» در کاخ جشنواره حاضر شده بود.

پایان بخش سومین روز جشنواره نمایش فیلم «جزیره رنگین» خسرو سینایی در بخش خارج از مسابقه بود که روایتی مستند داستانی داشت، بعد از نمایش نیز نشست پرسش و پاسخ فیلم برگزار شد.

نظر شما