شناسهٔ خبر: 28619 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رییس سازمان سینمایی: محمد (ص) به نمایش درمی‌آید

رییس سازمان سینمایی در حاشیه حضورش در کاخ جشنواره از پرمخاطب بودن فیلم های این دوره از جشنواره هنگام اکران عمومی و نمایش فیلم «محمد رسول الله» در هفته پیش رو خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی صبح امروز جمعه 17 بهمن ماه در ششمین روز از سی و سومین جشنواره فیلم فجر به برج میلاد آمد و به تماشای دو مستند «آزاد راه» به کارگردانی محسن خان جهانی و «جای خالی» به کارگردانی کمیل سوهانی نشست.

ایوبی در حاشیه حضورش در کاخ جشنواره درباره وضعیت کیفی فیلم های جشنواره و اینکه به نظر نمی‌رسد این آثار در زمان اکران چندان پرمخاطب باشند به خبرنگار مهر گفت: تمام هماهنگی ها و تصمیم گیری ها برای نمایش فیلم ها توسط شورای پروانه نمایش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت خواهد گرفت اما به نظرم چند فیلمی را که در این دوره در جشنواره دیده ام آثار مخاطب پسندی هستند و در اکران عمومی می توانند موفق شوند. من فیلم های امسال را آثار مخاطب پسندی می دانم و سال پرمخاطبی را برایش آرزو می کنم.

وی ادامه داد: البته برخی فیلم ها هم هستند که تماشاگران کمتری در اکران عمومی خواهند داشت. این اتفاقی است که در همه سال ها و همه جشنواره ها شاهدش هستیم.

ایوبی در پایان صحبت هایش درباره اکران فیلم «محمد رسول الله» در جشنواره فیلم فجر بیان کرد: خبر خوش اینکه فیلم «محمد رسول الله» در هفته پیش رو حتما در جشنواره به نمایش درخواهد آمد البته هنوز مشخص نیست که این نمایش در برج میلاد خواهد بود یا سینمایی دیگر. محل نمایش فیلم را به زودی اعلام خواهیم کرد.

نظر شما