شناسهٔ خبر: 28633 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام نیازهای دانشگاه شهید بهشتی درفراخوان جذب هیات علمی بهمن 93

دانشگاه شهید بهشتی رشته‌های مورد نیاز این دانشگاه را در فراخوان بهمن ماه جذب هیات علمی 93 اعلام کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، دانشگاه شهید بهشتی رشته‌های مورد نیاز این دانشگاه را در فراخوان بهمن ماه جذب هیات علمی 93 اعلام کرد.  علاقه‌مندان جذب در دانشگاه شهید بهشتی به عنوان عضو هیأت علمی جهت ثبت نام و انتخاب اولویت های متناسب با رشته تحصیلی خود می‌توانند تا 30بهمن 1393 به سامانه فراخوان مرکز جذب اعضای هیأت علمی به آدرسhttp://farakhan.mjazb.ir مراجعه کرده و اولویت خود را مشخص کنند. با توجه به متمرکز بودن فراخوان، ثبت نام فقط از طریق مرکز جذب وزارت علوم انجام می پذیرد.

اعلام نیازهای دانشگاه شهید بهشتی درفراخوان بهمن 1393

اعلام نیازهای دانشگاه شهید بهشتی در فراخوان بهمن 93 به شرح زیر است :

مهندسی عمران : با گرایش های زلزله، راه و ترابری، سازه، مهندسی و مدیریت ساخت، هیدرولیک، منابع آب، سازه های دریائی و ژئوتکنیک. مهندسی محیط زیست : با گرایش‌های آلودگی هوا و مواد زائد جام.

علوم قرآن و حدیث:  با گرایش های مهندسی برق و کامپیوتر-علوم اجتماعی روانشناسی-زمین شناسی. قرآن و معارف اسلامی با گرایش تاریخ اسلام –متون اسلامی . ادیان و عرفان  گرایش ادیان و عرفان . مدرسی معارف اسلامی با گرایش  متون اسلامی-تاریخ و تمدن اسلامی.

حقوق با گرایش های جزا و جرم شناسی با گرایش خانواده -خصوصی با گرایش خانواده. اقتصاد با گرایش خانواده، مهندسی شیمی با گرایش های شیمی کاربردی - نفت – استخراج، مهندسی پلیمربا گرایش شیمی پلیمر، روانشناسی با گرایش روانشناسی اجتماعی، روانشناسی تحولی، روانشناسی تربیتی/ مدرسه و روانشناسی صنعتی و سازمانی. علوم تربیتی با گرایش های‌برنامه ریزی درسی، فلسفه تعلیم و تربیت، آموزش و بهسازی منابع انسانی.

ریاضی همه گرایشها ترجیحاً آنالیز، آمار با گرایش های آمار محض، کاربردی، بیمه، علوم کامپیوتر با گرایش های الگوریتم ها و سیستم های کامپیوتری و روش های صوری، علوم زمین با گرایش ژئومورفولوژی، جغرافیا با گرایش جغرافیا و برنامه ریزی روستایی، فیزیولوژی با گرایش فیزیولوژی گیاهی، ژنتیک با گرایش سلولی مولکولی، بیوتکنولوژی با گرایش  بیوتکنولوژی،بیو شیمی با گرایش بیوشیمی،بیو فیزیک با گرایش بیوفیزیک،علوم شناختی با گرایش روانشناسی شناختی، علوم شناختی با گرایش توانبخشی شناختی،محیط زیست با گرایش اقتصاد محیط زیست و منابع طبیعی.

مدیریت فقط یک نفر از رشته های مدیریت یا اقتصاد یا روانشناسی، اقتصاد با گرایش فقط یک نفر از رشته های مدیریت یا اقتصاد یا روانشناسی، روانشناسی با گرایش فقط یک نفر از رشته های مدیریت یا اقتصاد یا روانشناسی، مطالعات منطقه ای با گرایش  مطالعات منطقه ای،معماری با گرایش طراحی شهری،برنامه ریزی منطقه ای با گرایش  برنامه ریزی شهری و منطقه ای، معماری با گرایش بازسازی، معماری، تاریخ معماری، مرمت.

 مهندسی هوا و فضا با گرایش های مهندسی فضایی-طراحی سازه های فضایی-پیشرانش-آیرودینامیک- صنایع چوب با گرایش های فرآورده های چندسازه چوبی.فناوری های نوین با گرایش پلیمرهای زیست سازگار، فناوری های نوین با گرایش های علوم و فناوری چاپ و بسته بندی،  بیوتکنولوژی با گرایش های مهندسی شیمی – بیوتکنولوژی، فناوری های نوین با گرایش مواد زیستی( از رشته های مهندسی پزشکی،مهندسی شیمی ومهندسی پلیمر با تخصص مرتبط، فناوری های نوین با گرایش مهندسی بیوتکنولوژی کشاورزی (بیوانفورماتیک کاربردی).

  الکترونیک با گرایش آنالوگ-دیجیتال-ادوات نیمه هادی،  مهندسی کامپیوتربا گرایش  نرم افزار،مهندسی کامپیوتربا گرایش معماری کامپیوتر،هوش مصنوعی و رباتیک، فناوری اطلاعات با گرایش IT،مهندسی مکانیک با گرایش مکانیک جامدات( با تخصص مخازن فلزی تحت فشار)،مهندسی مکانیک با گرایش دینامیک،کنترل و ارتعاشات(با تخصص کنترل تجهیزات نیروگاهی)،مهندسی مکانیک با گرایش های تبدیل انرژی(با تخصص مبدل های حرارتی) ، تبدیل انرژی(با تخصص ماشین های آبی.) زیست شناسی با گرایش میکروبیولوژی-بیوشیمی-بیوانفورماتیک-بیوفیزیک،بیوتکنولوژی با گرایش پزشکی-میکروبی-صنعتی-دارویی-علوم و فناوری نانو،مهندسی شیمی با گرایش های الکتروشیمی-پلیمر-فرآیند-کنترل.

 مدیریت دولتی با گرایش های سیاست گذاری، مدیریت اجرائی MBA، مدیریت تکنولوژی و نوآوری، سیاست گذاری علوم و فناوری با گرایش مدیریت و سیاستگذاری، سیاست گذاری علوم و فناوری با گرایش های روش شناسی علم و فناوری در رشته های جامعه شناسی و روانشناسی با تجربه علمی در حوزه مطالعات علم و فناوری.

 تربیت بدنی و علوم ورزشی با گرایش های فیزیولوژی ورزشی-مدیریت ورزشی-رفتار حرکتی-حرکات اصلاحی و آسیب شناسی،مشاوره با گرایش مشاوره شغلی، مهندسی شیمی با گرایش مهندسی شیمی،اقتصاد با گرایش های اقتصاد اسلامی ، اقتصاد بخش عمومی، علوم سیاسی با گرایش روابط بین الملل (گرایش مطالعات منطقا ای)، اندیشه و جامعه شناسی سیاسی.

زبانشناسی همگانی با گرایش واج شناسی – آواشناسی، فرهنگ و زبان های باستانی با گرایش زبان اوستایی، تاریخ عمومی جهان با گرایش تاریخ عمومی جهان - تاریخ ایران اسلامی، تاریخ ایران باستان با گرایش تاریخ ایران باستان - فرهنگ و زبان های باستانی ایران، زبان و ادبیان فرانسه با گرایش  ادبیات تطبیقی فارسی فرانسه، آموزش زبان انگلیسی با گرایش روانشناسی زبان، زبان و ادبیات عرب با گرایش زبان و ادبیات عربی.

نظر شما