شناسهٔ خبر: 28730 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ثبت‌نام از ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

ثبت‌نام از ناشران سراسر کشور برای حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز ۲۰ بهمن آغاز شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، ناشران سراسر کشور می‌توانند از امروز دوشنبه ۲۰ بهمن تا پایان ماه جاری (۳۰ بهمن) برای حضور و ثبت نام در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اقدام کنند.

بر مبنای این گزارش نظر به واگذاری امور ثبت نام و مدیریت بخش‌های مختلف نمایشگاه به تشكل‌های صنفی و انجمن‌های فرهنگی نشر، ناشران می‌بایست بر اساس حوزه فعالیت برای ثبت نام در نمایشگاه به وبسایت هر یک از تشکل‌های نشر مراجعه و به روش ذیل عمل کنند.

بر این اساس، ثبت نام ناشران عمومی از طریق اتحادیه شركت‌های تعاونی ناشران ایران (آشنا) به آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان استاد نجات الهی، كوچه ایلورچی، پلاك ۱، واحد ۵ تلفن‌های ۸۸۸۱۸۷۱۶، ۸۸۸۱۷۱۲۵  ۸۸۲۰۰۱۷۶ یا نمابر ۸۸۲۰۱۱۱۱ و یا نشانی اینترنتی www.ipcu.ir و ثبت نام ناشران كودك و نوجوان به آدرس تهران، خیابان كریمخان زند، خیابان حافظ، كوچه هورچهر، پلاك ۱۵، طبقه ۴، واحد ۱ و تلفن ۸۸۲۱۸۸۵۶ و یا نشانی اینترنتی www.cacbp.ir امکانپذیر خواهد بود.

همچنین ناشران آموزشی می‌بایست با مراجعه به آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان ۱۲ فروردین، ساختمان ناشران (شیشه‌ای)، طبقه دوم، واحد ۱، تلفن ۶۶۲۳۳۱۱۱ یا نمابر ۶۶۲۳۳۱۱۱ و یا نشانی اینترنتی www.afnam.ir و ناشران دانشگاهی به آدرس تهران، خیابان انقلاب بین خیابان دانشگاه و ابوریحان، روبروی سینما سپیده، ساختمان فروردین، پلاك ۱۱۸۲، طبقه چهارم، واحد ۱۳، تلفن‌های ۶۶۲۷۲۸۱۰، ۶۶۲۷۲۸۱۱ و ۶۶۲۷۲۸۱۳ یا نمابر: ۶۶۰۱۶۵۶۱ و یا به نشانی اینترنتی www.nbup.ir ، مراجعه و ثبت نام کنند.

ثبت نام در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران صرفاً از طریق الکترونیکی و با مراجعه به پایگاه‌های اینترنتی اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی اعلام شده، امکانپذیر خواهد بود.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه سال آینده در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما