شناسهٔ خبر: 28745 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هشدار رئیس یک دانشگاه به فرهادی

رئیس دانشگاه هنر اصفهان با اشاره به حضور افراد غیرمرتبط با رشته هنر در مراکز تصمیم ساز این رشته به وزیرعلوم و معاونانش هشدار داد که مراقب این تغییر رفتار باشند چرا که ساختار موجود نگران کننده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر فرهنگ مظفر گفت: تعدادی از مراکز در وزارت علوم هستند که این مراکز، تصمیماتی را در حوزه هنر اتخاذ می کنند که متاسفانه بخش اعظم این افراد از رشته‌های فلسفه و یا از رشته هایی غیرمرتبط با هنر وارد تصمیم گیری در این رشته شده اند .

وی ادامه داد: این درحالی است که جای اساتید هنر به صورت عام دراین مراکز خالی است. برهمین اساس من این هشدار را به وزریرعلوم و معاونان وزیرمی دهم که مراقب این تغییر رفتار باشند.

رئیس دانشگاه هنراصفهان تصریح کرد: ضرورت دارد اساتید هنر دانشگاه هایی مانند تهران، اصفهان، تبریز به ویژه در جنبه های تخصصی دراین مراکز تصمیم ساز حضور داشته باشند تا بتوانند تخصصی اعمال نظر کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه این رویکرد یک سالی است که ترکیبش تغییر کرده و ساختاری که آنجا وجود دارد ساختار نگران کننده ای برای حوزه هنر است بنابراین بهتر است دولت تدبیر و امید دراین حوزه نیز تدبیر کند.

نظر شما