شناسهٔ خبر: 28909 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز فروش مستند «جای خالی» در سراسر کشور

مستند «جای خالی» کاری از مرکز سفیرفیلم یک سال پس از رونمایی و اکران های متعدد دانشگاهی از امروز به فروش می رسد و در دسترس عموم قرار گرفته است.

فرهنگ امروز: مستند «جای خالی» به کارگردانی کمیل سوهانی و تهیه کنندگی صادق باطنی پس از حضور در بخش سینماحقیقت سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، اکنون عرضه آن در کلیه مراکز فروش محصولات سفیرفیلم در سراسر کشور آغاز شده است. برای مشاهده لیست این مراکز به آدرس http://safirfilm.ir/sales-centers مراجعه کنید.

این مستند همچنین بصورت فروش پستی و لینک دانلود اینترنتی از طریق فروشگاه اینترنتی «سینما مارکت» به آدرسcinemamarket.ir عرضه می شود.

«جای خالی» مستندی در حوزه فرهنگ عمومی است که در آن ریشه ناهنجاری های فرهنگی- اجتماعی در ایران مانند دروغ گویی، تنبلی، رانندگی و ... با روایت یک هنرجوی پرواز پاراگلایدر و در مصاحبه با اساتید برجسته، بررسی می شود.

این مستند پیش از این توانست در چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار برگزیده فانوس بخش نقد درون گفتمان شود و به بخش مسابقه مستند سینماحقیقت سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر راه یابد. حجت الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی کشور در برج میلاد، محل برگزاری جشنواره فیلم فجر به تماشای این مستند نشست.

نظر شما